blir bare verre

Jeg som hadde trodd jeg skulle bli bedre, men den gang ei. . . Våknet klokken 9 i morges av at jeg hostet til jeg brakk meg, veldig ubehagelig. Nå snufser og nyser jeg selvfølgelig mer enn før, så jeg ser jo mørkt på at jeg blir frisk til i morgen 🙂 Jeg kom hjem i går og dro rett til Martine P, var sammen med henne til langt på natt. Dro en tur på byen for det sosiale siden jeg ikke orket å drikke, hadde jeg drukket hadde nok formen min vært enda mer på bunn. . .

Nå skal jeg dra til tante og onkel en tur! Jeg har ikke gitt dem julegavene deres enda, så det skal de få i dag. Senere skal jeg prøve å få tatt bilder av serviset jeg har begynt å samle på, har faktisk fått satt det opp i hyllen min på rommet! Der må de nok bare stå til jeg får meg egen leilighet. (aldri håper jeg) Også glemte jeg igjen en pose med julegaver hos mamma. . . At-det-er-mulig. Får bare satse på at hun har tenkt seg hit over nyttår!

unblogged bilder fra onsdag



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg