fryktet for livet mitt

Jeg skulle egentlig oppdattere dere i dag, men det ble en veldig sen start på dagen for min del så bloggen la jeg pent til sides. Har endelig blitt nesten 100% når det kommer til forkjørlet, men selvfølgelig måtte jeg våkne med magekramper sendt fra, ja, helvete. . .  La meg fort i fosterstilling igjen for å sove. Så jeg sto ikke opp før klokken 2 og dro for å møte Linn Ida og Martine. Etter det dro jeg til Martine, så dro jeg i bursdag til tanten min som blir 70 år i dag ♥ Jeg kom akkurat inn døra hos Martine nå siden jeg dro tidligere fra bursdagen enn de andre. Lotte og Martine står å fikser seg mens jeg benytter anledningen til å fortelle dere at jeg enda lever. Fryktet jo litt for mitt eget liv da jeg våknet i morges, haha. . .

Jeg skal ikke ut å drikke i dag, siden jeg enda er liiitt syk tenker jeg at det ikke er vits å leke mer med helsa enn nødvendig. Enda jeg har sinnsykt lyst til å ta meg et par glass. . . Men jeg har likevel vært å romstert litt i klesskapet til Martine! Er jo greit å pynte seg uansett? Det synes jeg! Toppen ble jeg heelt forelsket i, den er fra B-Young. Skjørtet tror jeg er fra cubus. Håret er uregjerlig og skjønner ikke hvorfor jeg tok bilder før jeg rettet det. . . Men, men.




4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg