overraskelse

Nå er jeg snart på tur ut døra, Isabelle kommer og henter meg så skal vi dra å se på romjulscuppen! Det er en fotballturnering (eller noe sånt) som folk kan melde seg på og spille i. Den har vært hele helgen og jeg var en tur der i går også. Overraskende nok var det spennende! Jeg er jo overhodet ikke fotballtypen, men tror jammen ikke jeg er langt unna nå. . . Det er jo underholdende og spennende!

I går var jeg som sagt i bursdagen til en av mine tanter som ble 70 år. Hele familien og venner av dem var samlet på en skole hvor vi skulle overraske henne med en liten feiring. Og gjett om hun ble overrasket! Vi sang bursdagssang og velkomstsang som en av de andre tantene mine hadde skrevet. Også fikk vi servert mat og drikke! Jeg måtte dra før kakespisingen, men kanskje det egentlig bare var like greit, hehe. . . Har en tendens til å spise litt for mye godsaker når det er mye å velge mellom. Også fikk jeg møtt to av tantene og en onkel som jeg ikke møter så veldig ofte, så det var utrolig koselig ♥

Ellers tok jeg en del bilder, men legger bare ved noen få! Er ikke alle som ønsker å ha bilder av seg selv på nettet og det har jeg full forståelse for.


Se så flott tante jeg har! Skulle ikke tro at hun ble 70 år i går. . . Var så morsomt å se hvor overrasket hun ble da hun kom inn og så alle som sto å ventet på henne! 


Tante Unni og onkel ♥

Mine andre to tanter på pappa sin side! Haha elsker uttrykket på tante til høyre, skikkelig luresmil!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg