gruer meg..

Nå er jeg på tur på jobb snart, er ferdig klokken 4 så vi blogges nok ikke før i kveld en gang ♥ Etter jobb skal jeg til tante for å spise kalkun – så kjører jeg avgårde til flex! Jeg har ikke satt en fot innenfor døra der på snart to uker og det er alt for dårlig. . . Kjenner at all julekosen har satt seg godt, så gruer meg til å gå på vekta for å si det sånn. Forhåpentligvis har jeg utviklet et snev med god forbrenning, så kanskje det kun er et kilo eller to som har gjemt seg! Krysser alt jeg har av fingre og tær. . .

Sååå litt unblogged bilder og tekst, hehe. Ha en fin dag alle sammen ♥

Tredje gangen jeg brukte kjolen. . . Hater egentlig å bruke samme kjolen mange ganger på rad, men det var den eneste jeg følte var passende til anledningen. Disse bildene er fra etter jeg hadde vært i bursdagen til tante på lørdag! Håret alle veier og sminken litt hit og dit, er jo perfekt. Jeg fikk Lotte til å ta bilder av meg og jeg måtte nesten si HALLELUJA da jeg så bildene, hun har faktisk lært seg å ta bilder?! For en veldig gledelig overraskelse. Skulle ønske jeg kunne si det samme om de andre venninnene mine, men de er verken villige til å ta bilder, eller er flinke. Så da er jeg nesten like langt. . . Søker flere venner som gledelig tar bilder av meg og er flinke ♥

Dette var vel egentlig ikke et glansbilde men jeg tror jeg lo på ekte(?) så da blir det jo litt mer, ja, ekte haha. . .


Haha! Dette er det styggeste. . . Har funnet ut at jeg har blitt glad i å legge ut slike mislykkede bilder av meg selv, kanskje jeg har utviklet litt selvironi? Her går jeg mot Lotte og sier “okei få se kordan bildan blei nu da” og av en eller annen grunn ser det ikke ut som jeg prater i det hele tatt? Jeg er hvertfall veldig nydelig på dette bildet ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg