helt rævva

Har alle hatt en fin siste dag i 2013? Jeg har visst kommet inn i en slags ond sirkel hvor jeg er trøtt uansett om jeg får mye eller lite søvn. . . Så jeg sovnet av klokken 12 plutselig, våknet kl 1 i natt og la meg igjen halv 2. Oog i dag sto jeg opp halv 2. . . Jeg hadde på alarm kl 11, men neida, søvnen tok overhånd og jeg la meg like fort ned igjen.

Jeg la meg nyttårsnegler i forrige uke, brukte gelelack fra cubus. Det er så greit å slippe å tenke på å måtte legge lakk på nytt for at det faller av, for med gelelakk så holder det jo i flere uker! Eneste minuset er at det tar sin tid å fjerne den. . . Men er jo bare å rive den av, haha.

I går var jeg hos tante og fikk servert nyydelig kalkun! Jeg tror aldri jeg har smakt kalkun, men nydelig var det. Med waldorfsalat (som jeg snekret sammen igjen, hihi) og ris til. Jeg er ikke så stor fan av rosenkål og svisker, så det uteble. Hver gang jeg ser rosenkål tenker jeg på den barnefilmen, Teddy og Annie! Noen som husker den filmen? Dere kan se den HER. Jeg ble litt nostalgisk av å se på det, for en koselig film. . .

Nå sitter jeg hos Martine P! Det er jo nyttårsaften men helt ærlig har denne julen vært helt rævva. Jeg har ikke hatt noen spesiell julefølelse og julaften gikk egentlig bare sin gang uten at jeg tenkte “wow det er julaften, endelig!” Så denne nyttårsaften skal jeg verken drikke eller feste for full hals, jeg skal være edru og være sammen med Martine. . . Det er ikke noe jeg synes er kjipt egentlig, for drikke det kan jeg da virkelig gjøre til helgen om jeg ønsker! Har vært dårlig og fyllesyk første nyttårsdag så lenge jeg kan huske, blir godt å bryte med den tradisjonen. Og jeg har ikke nyttårsfølelsen at all. 

Vi skal lage oss nyttårsmiddag som blir fajitas og kose oss med is til dessert! Det er vel vanlig med kalkun på nyttårsaften, eller? Men det spiste jeg jo i går, så lider ingen nød sånnsett! Blir godt med fajitas som siste måltid i 2013 tenker jeg. Hva skal du spise?

3 kommentarer
    1. Så flotte negler. Jeg har aldri prøvd Gel Lakk. Men kanskje verd å prøve 🙂
      Ønsker deg riktig godt nyttår :)) Masse gode klemmer sendes deg.
      Kommer til å følge deg i 2014 også :))

    2. er du fornøyd med gellack’en? jeg vurderer sykt å kjøpe det da jeg hater å ha kjedelige normale negler å elsker å sprite dem opp med farger.. men noe av det værste jeg vet er når det flasser av etter bare en dag og to så har vurdert lenge å kjøpe gellack. Men føler du at d ødelegger neglene dine på noen måte? å er det svært vanskelig å fjerne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg