minner fra 2013

Jeg håper dere alle hadde en fantastisk fin nyttårsfeiring! Jeg var som sagt ikke ute i går som alle de andre, men kjørte litt rundt med Martine P. Det var utrolig nok veldig fint å kjøre på nyttårsaften, for når vi kjørte fra Kila og inn til byen (som tar rundt 6-7 minutter) var klokken 12 og jeg følte vi kjørte gjennom et eventyrland med alle rakettene som suste opp rundt oss. . . DET var virkelig en opplevelse! Og veldig, veldig nydelig å se på. Nyttårsaften var over i 4-tiden for meg, da hadde jeg også kjørt noen venner på nasj og jeg dro for å legge meg. I dag er det utrolig deilig å ikke være dårlig, så jeg og Martine har spist pizza fra milano og litt godteri – fantastisk søndag! (selv om det bare er onsdag, haha)

Året har egentlig ikke gått så fort som jeg tidligere har følt at årene har gjort, men nå er det hvertfall kommet til en ende. De siste året har vært preget av oppturer og nedturer og alt i alt har det vært et bra år – i likhet med andre år. . . Jeg har opplevd en del, men ikke så mye som jeg hadde håpet. Det kommende året kommer til å bli litt mer spennende, siden jeg blant annet kommer til å bli sett en del i TV-serien bloggerne som har premiere den 12.januar! Er også en til overraskelse, men det kommer jeg tilbake til når det nærmer seg. Jeg skal mest sannsynlig til Oslo i februar med Sophie og flere planer kommer jeg til å legge fortløpende den neste tiden. 2014 – be good ♥

Her er noen tilbakeblikk på mitt 2013!

♥ Fikk lappen 9.januar!

♥ Kjøpte meg bil som onkel dro til Mosjøen for å hente, den 10.januar

♥ Nyttårsfeiringen 2012/2013

♥ Fellesbilde av russestyret jeg var med i

♥ Justin Bieber konsert og Oslotur med Sophie i april

♥ Russetiden

♥ Prøvd å bekjempe sirkus med Sophie

♥ 17.mai frokost med russestyret, det var såå koselig! En herlig gjeng.



♥ Tromsøtreffet i Tromsø med resten av russen fra nord-norge, og fikk møte Carina Dahl. Bodde hos Tuva og Therese!

♥ Ferdig med 3.året VGS. Blandede følelser den dagen. . .

♥ Tante og onkel giftet seg, 15.juni, og jeg tok noen bryllupsbilder!


♥ Var litt sammen med Truls Svendsen en dag i juni

♥ Hadde bursdag! Og både mamma og tanten hennes var i Harstad.

 ♥ Dagstur til hytten til Martine i september

♥ Selena Gomez konsert og Oslotur i september med Sophie

♥ Hyttetur til Martine sin hytte

♥ Hyttetur til hytten til Martine, igjen. Bare at denne gangen var det for å spille the sims i rolige omgivelser! Haha. . .

♥ Overraskelsesbesøk til mamma i Lofoten, i november

♥ Julebord med jentene

♥ Farget håret!

♥ Jul i Lofoten

3 kommentarer
    1. Nytt år, nye muligheter! dette blir spennede! Jeg har ett veldig spennede år i vente, med masse reising både i landet jeg bor i (Malaysia) og i resten av Asia! Første stopp blir Vietnam! 😀
      Godt nyttår til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg