it’s all the same

Jeg har tenkt på å blogge flere ganger de siste dagene, men det har rett og slett ikke blitt til. Jeg har følt at jeg bare ble kastet inn i det nye året uten forvarsel, men sannheten er vel egentlig at 2013 eller 2014 – it’s all the same. Også har jeg følt meg litt tom i det siste, ikke i den forstand at jeg er lei meg eller ikke har det bra, men bare rett og slett litt tom. Derfor har jeg ikke helt kommet meg inn i dette med å skulle ta bilder og posere foran et kamera. Men nå skal jeg blogge som normalt igjen ♥

I går var jeg ute sammen med jentene, det var utrolig koselig og jeg fikk mer enn nok innabords. . . Vi var hos Sophie og det var veldig koselig med en siste jentekveld før Amanda og Anne-Sofie drar fra oss for denne gang. Nå sitter jeg hos Martine og venter på Marte, må innta litt søndagsmat før jeg starter med treningen igjen i morgen! Det blir braaaaa. Har ikke trent på rundt tre uker nå, begynner å merke det. . .

Litt bilder fra instagram fra de siste ukene.

1. Fra i går, Amanda og Isabel Mari // 2. Gründer med Martine i går // 3. Meg og Martine B // 4. Nyttårsaften

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg