gru-gleder meg

I dag er første dagen i 2014 for meg – i dag er dagen hvor jeg slutter med godteri mandag-fredag og trener som en helt 3-4 ganger i uken. Så langt kan jeg fortelle dere at det går strående, selv om kroppen ga opp etter kun 20 minutter på mølla. . . Så dagens treningsøkt må være historiens korteste. Men jeg kommer sterkere tilbake på onsdag! Og som jeg fryktet har julen lagt spor etter seg, så vekta viste ikke mindre enn 2kg mer enn før jul. . . Jaja, vi alle har vel gått opp ett kilo eller to tenker jeg?

Akkurat nå sitter jeg og planlegger litt fremover i tid. . . Jeg har så lyst til å fylle almanakken min med spennende ting, reiser, spesielle datoer, men uheldigvis for meg er det kun èn ting jeg vet helt sikkert til nå haha. . . Ble litt sånn “shit livet mitt er kjedelig” når jeg leste årssammendraget til fotballfrue, hun har virkelig et meningsfullt liv også sitter bare jeg her i sengen og ser på twilight. Hvem vinner?

Hvertfall, den eneste tingen jeg har fått skrevet i boken er Oslotur med Sophie i februar! Vi skulle jo egentlig på the wanted konserten, men den ble avlyst så da tar vi oss bare en jentetur siden hun allerede har bestilt flybillett. Men jeg tror nok det lusker seg inn en Lofot-tur før den tid, jeg savner jentene mine der! Og for ikke å snakke om mamma og søskene mine ♥

I tillegg har jeg jo premieren på bloggerne å glede meg til – på søndag den dag starter serien på TV2 Bliss og jeg gru-gleder meg. . . Jeg er med en del i serien og jeg skal innrømme at det blir merkelig og en smule kleint å skulle se seg selv på tv. I tillegg er det snart 1 år siden det ble spilt inn, så i dette tilfellet kan jeg faktisk si at jeg er 10kg tyngre på tv, haha. . . Men jeg får ikke sett den riktig så tidlig som alle andre siden jeg ikke har TV2 Bliss hjemme, men satser på at jeg har en eller annen venninne å se sammen med! 

Her er et bilde fra ett av opptakene i sommer! Fine jentene mine ♥ Skjønner ikke hvorfor jeg valgte treningssko den dagen. . . æsj

Men når vi snakker om almanakken min – den fikk jeg i posten her om dagen og den er såå fin ♥ Haha, viktig å skryte av mine designerferdigheter, for på personligalmanakk designer du den jo helt selv. Alt fra forside og bakside til farger inni! Jeg hentet bilder fra weheartit og ja, et bilde fra instagrammen min av meg selv. . . Viktig å ha litt selfies med, hihi. Og iPhonen min har jeg også glemt å vise dere! Min kjære iPhone 5S som jeg fikk i posten tidlig i desember ♥

7 kommentarer

Siste innlegg