noe jeg virkelig hater..

Er det noe jeg virkelig hater så er det når dagen bare går fra meg. . . Ja at man bare glemmer hva klokken er og blir sittende å se på film, spille spill og gå gjennom harddisken til langt på natt og sover til klokken ett, for så å gjøre samme rutine når man står opp. Jeg har altså ikke gjort stort i dag og venter bare på at klokken skal bli litt mer sånn at jeg kan være sammen med noen venninner! Ser dere forresten at jeg har ommøblert litt på rommet? Nå er det endelig orden her, om vi ser bort fra alle klærne mine som ikke har plass i kurvene og alle parene med sko jeg ikke har plass til i hyllene. . . Dette fant jeg også ut at jeg skulle gjøre en dag på natterstid, haha.

Også lurer jeg på om dere er klar over hvor mange bilder en blogger må ta av seg selv til innlegg? Haha jeg vet ikke med andre bloggere, men jeg tok ikke mindre enn 100 bilder nå. . . Det er jo det som er greiest, ta masse bilder også heller slette etterpå! Jeg satt hvertfall igjen med 20 brukbare bilder, hadde jeg tatt bare 50 hadde jeg kanskje ikke hatt noen brukbare. Haha jaa nok om det. . .

Også må jeg vise dere de nye, fine skoene jeg fikk i posten her om dagen. Jeg er jo ikke typen som er flink til å gå med høyhæler, jeg klarer det faktisk ikke i tillegg til at jeg misliker det sterkt. . . Men jeg er jo ikke høyere enn 1.60, så da synes jeg egentlig det er på sin plass å lære seg å gå i høye hæler. Og gjett hva? Disse skoene var amazing! Jeg brukte dem på lørdag og trengte ikke å øve meg på å gå med dem – jeg klarte til og med en hel natt på byen uten ødelagte føtter! Det tror jeg fortjener en pris, eller i alle fall 5 sjerner i boka. Så med andre ord, disse skoene kan jeg anbefale av hele mitt hjerte til dere som ikke liker tynne fystikkhæler og sliter med å gå i det meste – det er som en lek å gå i dem og de er faktisk behagelige! Kan kjøpes HER. Jeg er nødt til å finne meg flere lignende sko, nå er det faktisk håp for meg!

Nå skal jeg se en av twilightfilmene – for fjerde gang på to dager. . . Blir aldri lei! Ha en fin kveld videre ♥ 

7 kommentarer

Siste innlegg