throwback – januar 2013

Det har enda ikke gått opp for meg helt at vi er i januar 2014, og det var ekstremt rart å skulle ha tilbakeblikk på januar 2013, det var jo ikke så lenge siden?? Og alt som skjedde i januar 2012 føler jeg heller ikke er så langt unna, men det er jo faktisk hele to år siden. . . Nei huff, jeg skal si at januar i 2013 var kjedelig, i følge bloggen min. Jeg postet kun ètt bilde sammen med venner, og det var med Linn Ida. Jeg ble også syk i slutten av måneden og klarte ikke å få i meg annet enn cola. Jeg har i hvertfall fått en bedre start på dette året – til nå! Det kan jo bare gå oppover, eller hva? ♥

Kjøpte meg kamerastativ, en av de beste investeringene!

bilder av meg meg meg og meg

Fikk endelig orden på rommet mitt som jeg skulle flytte inn på!

Haha førbilde. . . Blir stresset bare av å se på det.

Etter-bilder!

Var sosial og dette var faktisk det eneste bildene jeg postet sammen med venner. . . Hvor kjedelig var ikke januar?!

Fikk lappen!

Onkel dro til Mosjøen for å hente bilen min dagen etter ♥

 

11 kommentarer

Siste innlegg