alt for lenge

Nå er jeg snart på tur på jobb! Begynner klokken 3 i dag, så snart skal jeg finne frem klær og fikse meg. I går hadde jeg egentlig all verden av tid til å blogge, men ja, som dere kanskje skjønner skjedde det ikke haha. Jeg var å tok sol, dro til Isabelle og var på flex med Pia! Også var jeg hos bestemor og spiste middag. I kveld skal jeg være sammen med Sophie, har ikke vært sammen med henne på veldig lenge, så blir godt med litt alenetid ♥

En liten sneak peak på en av julegavene jeg skal vise dere! Må bare få tatt litt bedre bilder, så at orginallinsen min ikke var god nok, så må tørke støv av 50mm linsen min. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bruker den oftere. . . Bildene blir jo så mye bedre! Kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg har den liggende i bilen av en eller annen grunn, haha.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg