curly friday

Har dere alle hatt en fin start på helgen? Jeg var på jobb til klokken 8 i dag og skulle egentlig til Sophie etter jobb, men siden hun har vært vanskelig å få tak i idag dro jeg til Martine. Har vært her siden da og blir nok i noen timer til – spillkveld vet dere, haha. . . Noen ganger skjønner jeg ikke hva som er galt med oss, vi er snart 20 år og spiller the sims. . . Vi er vel ikke de eneste som er avhengige av spill? Jeg mener, du har jo de som spiller fifa, WOW og andre meningsløse spill også. . .

Vi har nettopp stappet i oss en halv hjemmelaget pizza, beste jeg har smakt på lenge! Mat er alltid best når den er laget fra bunnen. Haha vi har dog brukt 1-2-3 bunn, men det er jo ikke såå mye juks da. . . Vi skulle egentlig lage sjokoladefondant også, men måtte innse at vi var så mette at det utgikk i dag. . . Sparer det til neste helg! Får trø nedpå med store mengder godteri heller. Haha nei vet du hva. . . Her må det begrenses! Fant uansett ut at jeg ikke har gått opp noe i julen likevel, så den lykken blir jeg å leve lenge på :) Woho!



Men nå skal vi spille! Martine har allerede startet og maser som en gal på at jeg skal bli ferdig. Vi er inne i den perioden igjen hvor vi spiller og spiller og spiller og aldri går lei, så nå varer det vel i noen uker også er det slutt for denne gang! Satser på at vi får tatt oss enda en tur på hytta for å ha gamekveld, er jo såå koselig å være på hyttetur når det er vinter ♥ Forrige gang hadde vi det som plummen i egget!

Også har jeg krøllet håret i dag! Husker ikke sist jeg gjorde det, så før jobb når jeg hadde litt ekstra med tid fant jeg ut at jeg liksågodt kunne krølle det. Jeg bruker alltid slettetang når jeg krøller det, mest fordi jeg ikke liker krølltenger, haha. . . De er kompliserte og gir ikke fine krøller synes jeg. Genseren min er fra carlings!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg