premiere på bloggerne

Nå sitter jeg hos Mariell med Charlotte og venter på at bloggerne skal begynne! Fikk vite av Sophie at jeg er med i dag, så det skal jo bli spennende haha. . . Siden innspillingen har jeg jo gått ned 10kg, så ja jeg er vel litt annerledes nå enn da. Men nå gleder jeg meg faktisk mer enn jeg gruer meg! Det skal bli morsomt å se hvordan de har klippet det til og ordnet. Jeg er ikke i tvil om at serien kommer til å bli veldig bra, for Vegard Normann, som er regissør, er utrolig flink og ikke minst hyggelig! Det er han som har stått for blant annet Linni, Petter elsker Mari, Tone og Tigerstaden. Såå det blir noen spennende uker fremover og jeg gleder meg virkelig til å se hvordan sluttresultatet har blitt! Jeg husker jo heller ikke alt som ble filmet, så jeg kommer nok også til å få noen overraskelser. Noen andre som skal se på premieren? 20:00 på TV2 bliss i kveld! (altså om 20 minutter, haha)

Også har jeg vært hos tante og spist middag sammen med bestemor! Hun laget hjemmelaget pizza, kan man be om noe bedre på en søndag?

8 kommentarer

Siste innlegg