bra å være litt usunn

Nå er jeg hos Martine, på planen i dag sto spillkveld og jeg var på nippen til å glemme det helt til hun ringte meg og minte meg på det, haha. . . Har ikke hatt med meg almanakken min på jobb i dag, om noen skulle lure. . .Vi har vært på milano og spist, noe som var nyyydelig godt etter bare ett måltid i dag, haha. Og som jeg har sagt før, og sier igjen – man kan spise litt usunt en gang i blant selv om man skal gå ned i vekt. Det har funket veldig bra for min del! Det er selvfølgelig veldig individuelt, og går jo såklart saktere enn om man holder seg helt unna, men jeg tenker at når jeg en dag er fornøyd med vekten min vil jeg ikke gå opp masse bare fordi jeg går tilbake til “normal” mat. Jeg har sett utallige eksempler på folk som har gått opp i vekt en stund etter de har gått ned, bare fordi de kun har spist nutrilette og andre slankeprodukter. Det skal ikke bli meg!

Har funnet ut at jeg faktisk ikke er så i mot sport som jeg trodde. Håndball er jo faktisk veldig morsomt å se på! Og spesielt når det er menn som spiller, det blir jo mye mer spennende og de er jo litt mer hardhendte enn jenter, hehe. . . Det gjelder forsåvidt fotball også! Fotball med gutter går bra å se på, men damekamper klarer jeg bare ikke å følge med på. . . Er jo morsomt når det blir litt slossing og krangling på banen!

Også har jeg bestilt hjem litt nytt! Selv om nelly har salg så falt valget på noe nytt, haha. . . Skal gå gjennom salget en gang til nå og se om jeg finner litt sommerklær, er aldri for tidlig å begynne! Satser på at dette er året jeg endelig skal dra til syden i sommer, meeen det spørs nå. . . Får se om jeg har råd når sommeren nærmer seg! Akkurat nå ser det ikke lyst ut. . .

Jakke HER // Topp HER // Sko HER // Jakke HER

Skoene har jeg jo fra før av i sort, og som jeg har sagt tidligere er de verdens beste høyhæler. Derfor tenkte jeg det kunne være greit å ha de i andre farger også! Jakken til høyre falt jeg helt for, veldig feminin og passende for den neste årstiden – nemlig våren. Toppen var fin både til fest og hverdags, det samme med jakken til venstre.

10 kommentarer
    1. Utrolig fine ting! Og godt å se at det er flere enn meg som har det fokuset. For et styr å skulle holde seg unna alt mulig av mat, det er mye bedre å tenke å spise variert, velge sunt og trene! 🙂 Og unne seg godteri og junkfood i blandt.
      Ha en superduper dag 😀

    2. Helt enig med deg, en kan ikke kaste fra seg det en liker. Hvis man bare skal spise sunt og egentlig ikke liker det så “sunt” så klarer en ikke å gå ned i vekt. Det er viktig å kose seg en gang i blant 🙂 Selv jeg spiser normal mat bare mer begrenset og litt mer grønt. Trener styrke annen hver dag og går annen hver dag og pleier å unne meg en liten sjokolade hvis jeg føler for det, ellers så er det ikke noe moro x)
      Fin du er på bilde <3

    3. Hei! Jeg har fulgt bloggen din en stund, og har sett at du bruker å bestille kjoler fra nelly.com . noe jeg aldri har gjort. Derfor lurer jeg på om størrelsene deres er normale? Jeg bruker vanligvis str M, men ifølge de der måleskjemaene deres, så stemmer det jo ikke. Håper du kan ta deg tid til å svare, digger bloggen din 🙂

    4. Helt enig! Nå prøver ikke jeg å gå ned i vekt da, men går får en sunnere livsstil. Men det er lov å unne seg noe usunt iblant så lenge det ikke blir til en vane igjen. 🙂

    5. Sunnivaelvevold95.blogg.no: det er feil å bare skulle spise sunt, man MÅ unne seg noe godt, kroppen har faktisk godt av sjokolade! (såklart i moderate mengder) er ikke alle som er klar over det 😀

    6. Ida: hei! ja jeg bestiller en good del, kommer egentlig an på merkene, og hva kjolene er laget av som bestemmer om de er små eller store 🙂 kjoler i lite tøyelig stoff er som regel mindre i størrelsene synes jeg, men nå har jeg store pupper da, så det gjør at kjolene som oftest er veeeldig trange oppe.. men om det er en kjole i tøyelig stoff kan du godt bruke samme str eller en størrelse mindre 🙂

    7. Cassandra Lysgård: det er helt sant! håper bare at alle skjønner det, man trenger ikke følge en diett slavisk, i lengden blir det både kjedelig og ikke minst kjedelig å ikke kunne unne seg noe godt! det er liksom belønningen min, hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg