døden nær av frisk luft

Reklamelinker til nelly

Hva synes dere om første episode av bloggerne? Jeg satt i sengen til Mariell småklein etter at Charlotte påpekte at jeg så ut som en dverg der jeg satt, haha. . . Men det var jo morsomt da! Gleder meg virkelig til de neste episodene, jeg som var så avhengig av Tigerstaden blir nok like avhengig av bloggerne. Også har jeg brukt denne søndagen på å nettshoppe litt! Får lønning om en ukes tid og da er det greit å ha noen regninger liggende. (høhø har allerede et par. . .) Men sminke er alltid nødvendig, så ja jo, det var nødvendig.

Nå skal jeg sette på en film og kose meg, har ikke jobb i morgen så denne søndagen kan ikke bli bedre! Eller jo, om jeg hadde hatt brus og godteri i hus. . . Har heller ingen planer om å kjøre ut for å kjøpe det siden gradestokken viser såpass mange minus at jeg er nær døden bare jeg puster inn frisk luft. Dere i sør som klager over temperaturen – prøv å gå en dag med -15 grader!

Kjole HER // Topp HER // Topp HER

Også tenkte jeg å prøve ut noe nytt – nemlig strips for å forme brynene! Det er vel ganske likt voksing, bare at du klistrer på strips og river av. Bestilte også noen forskjellige foundation fra isadora siden jeg tenker å prøve ut noen nye. Bruker fast den til høyre men om jeg liker en av disse bedre blir jeg nok å bytte! Isadora tester heller ikke på dyr, så det er jo et utrolig stort pluss.

Eyebrow shapers HER // Foundation HER // Foundation HER // Foundation HER

3 kommentarer
    1. Ler litt av den greia med oss i sør, hahahah! Nå er det ikke bare nord og sør som har all betydning, det er jo tross-alt mange andre ting som spiller inn på dette, som vind og luftfuktighet. Just sayin’ (: Her melder for eksempel ikke yr mer en -2 imorgen, men i storm og med kystlinje rundt halve byen er det ganske kaldt, overraskende nok (:
      Fra en søring til en nording (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg