jubileumsfeiring!

I år feirer Nor Style – altså arbeidsplassen min – 40 hele år! Det er veldig morsomt å tenke på at butikken har klart seg så lenge, for man hører jo nesten daglig om butikker som går konkurs og ikke klarer seg mer enn noen år. Nå er det bare å håpe på 40 nye år! Vi var fire stykker (fem med sjefen) fra Harstad og tre fra Finnsnes som var ute og feiret jubileumet i går, veldig morsomt å møte de som jobber på butikken vår på Finnsnes også siden jeg ikke har møtt dem før! Det var en utrolig koselig kveld og jeg håper vi kan gjenta det om ikke så veldig lenge ♥ God mat, mye latter og snakking!

Vi startet kvelden på teater hvor vi så “påtryneteateret”, veldig morsomt! Lo til tider så jeg trodde jeg skulle le på meg magesår, så med andre ord var det et veldig vellyket teaterbesøk! Jeg er ikke så ofte på kulturhuset her i byen, tror forrige gang var i 2010 eller noe sånt. Men det er jo utrolig koselig å gjøre noe sånt med enten venner, familie eller kolleger – så tror muligens jeg må følge med på hva som skjer der fremover!

Etter det dro vi på Big Horn Steak House hvor vi ble spandert både forrett, hovedrett, dessert og drikke! Her-re-gud jeg trodde jeg skulle sprekke når jeg var ferdig med desserten. . . Og alt var jo så godt! Jeg ble virkelig imponert over kvaliteten på maten, jeg har aldri vært et biffmenneske (trodde jeg) men nå er jeg et “medium+ stekt”-menneske, haha. En ting jeg kan trekke ned er servicen der, de har hyggelige ansatte men det er jo kanskje litt greit om alle får det de bestiller. . . Tror ingen av oss fikk absolutt alt vi skulle ha til hovedretten og vi måtte etterbestille blant annet dessert til flere siden det ikke ble servert. Det er for dårlig! Også fikk ikke alle det de skulle ha å drikke. De skal være glad maten var så god at servicen egentlig ble litt glemt, haha. . . Men service er nøkkelen til glade kunder, og når man må vente lenge på maten og i tillegg mase etter ting som mangler, så blir man gjerne litt surken.

Haha ser at rusbrusen ga utslag på meg, muligens litt sigen på øynene. . . Flotte Janne og Elisabeth som jeg jobber sammen med ♥

Elisabeth har fulgt med på “bloggerne” og lært hvordan man skal posere, haha!

Så dro vi på en uteplass hvor jeg drakk enda mer rusbrus, haha dere skjønner vel at rusbrus er tingen? Neida, men jeg liker ikke øl eller rødvin og er sykt kresen på hvitvin. . . Da har man ikke stort å velge mellom! Skulle egentlig bestille meg noen drinker på big horn men ble liksom aldri noe av det. Også skulle jeg jo ikke på storfylla, da ble det kosedrikking! Hvertfall, de spilte veldig mye bra musikk, men for mine ører ble det litt for høyt og ikke helt min smak. Men en del bra var det også! Her er Jenny, Elisabeth og meg.

Flotte damene og sjefen vår! Tror ikke han klaget på å være omringet av 7 damer i flere timer ;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg