husk bloggerne!

Nå er jeg hos Martine og har rigget meg klar til kveldens episode med bloggerne! Jeg bare priser gud for at jeg har klart å få et snev med selvironi, for i dag skal altså dobbelthaken min vises frem til hele Norge, haha. Men gjør meg ingenting! Hadde dere spurt meg om et år så hadde jeg nok dødd om det skulle skjedd, men nå synes jeg faktisk bare det er morsomt. Så ja, HUSK BLOGGERNE NÅ! Det begynner NÅ på TV2 Bliss!

Har vært å trent med Isabelle tidligere, det er søndag noe jeg merket på treningsøkten. . . Ikke den beste jeg har hatt! Fikk 2km på mølla og litt spinning + styrketrening. Får gjøre det bedre i neste uke! Hver mandag er en sjanse til å starte på nytt, synes jeg!

Her er noen bilder jeg tok i går! Tunikaen er fra bikbok og smykket er Isabelle sitt.

7 kommentarer

Siste innlegg