knekte tenner

I dag brukte jeg ekstra lang tid på å stå opp, bare fordi jeg visste at når jeg hadde stått opp var det på tide å dra til tannlegen. . . I dag skulle jeg egentlig borre et mikroskopisk hull som tannpleieren fant på min årlige sjekk, men gjett hva – tannlegen mente at det var for mikroskopisk til å gjøre noe med, så jeg må nesten bare vente. . . Tusen takk, jeg har jo bare motet meg opp i flere måneder og utsatt det til det ytterste. Men siden jeg først var der fikk jeg likevel noe gjort! Da jeg var 6 år kranglet jeg og min daværende stebror om støvsugeren (haha av alle ting) noe som endte med at røret fløy i fortanna mi og en bit ble knekt. Så i dag fikk jeg lagt på litt mer fyll på den tanna siden den har blitt ganske slitt i løpet av 13 år – i tillegg til at jeg fikk litt fyll på en annen tann jeg har knekt. Veldig uvandt men jeg ble veldig fornøyd! Endelig er fortennene mine like lange igjen, haha.

Har laget meg hjemmelaget frozen cappuccino som jeg koser meg med, yummi! Men så klarte jeg såklart å ødelegge blenderen. . . Eller rettere sagt den der muggen som man bruker. En sånn plastikkgreie som var under plutselig bare eksploderte?! Så i morgen er det rett på expert for å klage, enda jeg tviler på at de er så snille å lar meg få ny. . . Haha det var så sykt, alt bare ble kappet opp i tusen småbiter.

Nå er det litt selvpleie på planen! Har tatt av meg den grå gellacken jeg hadde på og skal prøve meg på en burgunderfarge, tror det blir veldig fint! Om en liten halvtime skal jeg kjøre ned å ta litt sol, trenger virkelig litt varme nå som gradestokken har bestemt seg for å holde seg under -10. . . Nå er jeg hvertfall helt sikker på at det ikke er meningen at folk skal bo så langt nord. Jeg fryser meg nesten ihjel bare med å åpne vinduet. . . 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg