konkurranseinstinkt

I dag ble jeg vekt av Martine halv 12 og hun bare “STÅ OPP VI SKAL PÅ GRUNDER OG SPISE!!” haha haater når folk bare må vekke meg. . . Jeg tenkte på det i ca 2 sekunder før jeg bestemte meg for at det ikke kom til å skje, men så skulle hun spandere på meg og jeg var likevel våken – så hvorfor ikke. Så vi dro altså på gründer for å spise og en liten tur rundt på butikkene for å se! Såå har jeg vært hos bestemor og spist middag og nå er jeg sammen med Martine igjen. Om ikke så alt for lenge skal jeg dra hjem å kaste på meg treningsklærne, blir en liten treningsøkt i dag siden Stamina har startet en sånn “tren 30 ganger på 100 dager” kampanje! Man får kun en sekk om man klarer det, men jeg får så sykt konkurranseinstinkt haha. . . Jeg skal såklart klare det!

Tenkte å vise dere nøkkelplaggene for våren og sommeren! Nelly har lagt de ut på en egen oversiktsside HER og under finner dere mine favoritter! Vansene vurderer jeg å kjøpe meg til sommeren, men må ta en tenkerunde på det siden jeg har ganske mange converse haha. . . Hvilke klær er deres favoritter her?

Topp HER // Kjole HER // Genser HER
Skjørt HER // Genser HER // Sko HER
Genser HER // Kjole HER // Genser HER

Kjole HER // Sko HER // Topp HER // Skjørt HER // Cardigan HER

4 kommentarer

Siste innlegg