all pink everything

Jeg klarte å tvinge meg selv opp klokken 12 i dag, noe som føltes godt! Skulle egentlig få gjort masse før jeg suste avgårde på jobb, men som alltid ble det til at jeg prioriterte hår og sminke foran å hente en pakke på posten haha. Får se om jeg får gjort det i morgen heller! Etter jobb dro jeg opp til Martine fordi vi skulle å spiste middag hos bestemoren hennes. I morgen har jeg jobb klokken 12, blir deilig å ha noe jeg må stå opp til!

Nå sitter jeg og ser på “min syke besettelse” på TLC og WOW SERR det er ei som lever et – bokstavelig talt – rosa liv. . . Hele huset hennes er rosa, hunden hennes er rosa, hun bruker kun rosa tannkrem, rosa klær og vil helst bare spise rosa også. . . Jeg er sjokkert og måper egentlig bare, at det er mulig å bli så sinnsyk. . . Og jeg trodde at jeg hadde problemer, haha nå er jeg kurert!

Cardigan fra cubus, smykke og tunika fra bikbok.

Også er det såå morsomt å høre fra folk at “bloggerne” var så bra! Jeg er utrolig glad for at jeg fikk muligheten til å være med på litt filming og synes sluttresultatet bare har blitt over all forventning. Også var det jo ekstremt morsomt at seertallet denne søndagen ble enda høyere enn premieresøndagen – WOW! Jeg vet ikke hvor mange flere episoder til jeg er med i, men hvertfall den som kommer på søndag! Da er vi i Oslo på Justin Bieber og jeg tror muligens jeg blir å felle noen tårer når jeg ser på, haha. . . 20:00 på TV2 Bliss på søndag ♥ Og alle episodene kan du se på TV2 Sumo HER, det koster 79kr for en måned men om du kjøper for eksempel for et helt år blir det billigere. Jeg er helt avhengig av sumobrukeren min! Også kan du se direkteTV der, noe som er et stort pluss.

4 kommentarer

Siste innlegg