mitt greengate

Jeg har helt glemt av å ta bilder av serviset jeg fikk i julegave. . . Jeg hadde jo ønsket meg greengate og tror dere ikke jeg fikk det? Jo og heldigvis fikk jeg fra mange! Gudmor og gudfar, mamma og kjæresten, bestemor, tante og onkel! Jeg smilte fra øre til øre, skal bli så godt å ha dette når jeg en gang flytter hjemmefra! Gleder meg til å dandere det i hyllene og vise det frem, hihi.

Jeg har fått tre forskjellige serier, til nå har jeg kun de “enkle” designene, men framover skal jeg ønske meg fra seriene med blomster. Nesten alt går jo så godt sammen! Har allerede plukket ut favorittene som jeg skal ønske meg. Det er utrolig smart å starte tidlig med å samle på slike ting, for det er sinnsykt dyrt å skulle kjøpe det når du har flyttet. Dette serviset for eksempel, en tallerken koster ca 150kr og en kopp rundt 100kr, så her er det bare å ønske i vei. . . Men heldigvis fant jeg ut at de selger denne serien på en blomsterbutikk i Harstad. Mamma kjøpte alt dette i Lofoten på Leknes!

GreenGate Naomi Pink – 4 asjetter og 4 lattekopper
GreenGate Naomi Grey – 6 kopper
GreenGate Spot Beige – 6 skjeer 

7 kommentarer

Siste innlegg