nye muligheter?

Tja, ny uke – nye muligheter? Jeg ser på hver mandag som en ny start. Føler jeg at uken som har gått var helt rævva prøver jeg å gjøre denne uken bedre! Og det skal jeg denne uken også. Forrige uke fikk jeg bare trent to dager, denne uken skal jeg bli bedre. Det er greit å sette seg noen sånne mål, i stedet for å måtte vente til nyttårsaften for å bli “et bedre menneske”, haha. Ta det heller på mandag tenker nå jeg! Er dere ikke enige?

I dag har jeg ikke all verden med planer, skal til legen nå om ikke så lenge for å ta noen blodprøver for å finne ut om jeg har noen allergier, så skal jeg hente bestemor! Skal ta henne med på en liten shoppingrunde siden hun ikke har bil selv. I kveld blir en tur på flex med Isabelle! Og en ting jeg prøver å si til meg selv – og som dere også burde huske – det er bedre med en kort, GOD treningsøkt enn en lang, dårlig treningsøkt. Jo lenger man er på treningssenteret, jo enklere blir det å bare gå rundt å surre bort mesteparten av tiden har jeg merket. . . Også har jeg (ikke overraskende) merket at om jeg trener alene går det som oftest best, haha. Men er jo greit å trene med andre også en gang i blant! Man er jo litt sosial i samme slengen.

14 kommentarer

Siste innlegg