overrasker stadig

I dag er faktisk en av de dagene hvor jeg la meg så tidlig at jeg våknet av meg selv! Jeg har vanskeligheter med å faktisk tro det, haha, men joda jeg våknet klokken 11 helt av meg selv. Så jeg skjønner jo at jeg stadig overrasker meg selv, haha. Nå står det frokost på planen før jeg skal gjøre noe med fugleredet jeg har på hodet, skal på jobb klokken 4 og må en tur på posten før jeg drar så kanskje jeg begynner å få det travelt? Må bare alltid drøye ting i det lengste, dårlig egenskap det der. . . Senere i dag skal jeg ta litt sol, kan dere tro at jeg faktisk begynner å bli brun?? Synd det kun er på beina jeg ser forskjell, haha. . . Neida, dere skal se at etter 10 runder begynner armene mine også å ta form. Nå har jeg virkelig bestemt meg for å bli brun – og da skal det bli sånn!

Bildene er to uker gamle, hadde glemt dem av. . .

I går var jeg som sagt å trente, var noen som ville jeg skulle skrive om trening men noe treningsprogram blir det nok ikke fra meg. . . Men kanskje jeg kan lage et innlegg med hjemmeøvelser man kan gjøre? Lik innlegget om du vil ha tips til hjemmeøvelser du kan gjøre! I går ble det hvertfall 2km intervaller/spurting/jogging/gåing på mølla, måtte ha hurtigoppvarming før styrketrening så ble bare 11 minutter på mølla. Men skal ta det igjen i morgen! Da har jeg store ambisjoner om 5km eller kanskje hele 1 mil? Har aldri prøvd meg på det før så det har jeg lyst til å prøve!

6 kommentarer

Siste innlegg