små og uskyldig

Her om dagen sendte Sophie meg et gammelt bilde hvor jeg var superlys i håret, tror dere jeg savner det? Joda, litt. . . Men frister mer med en litt kald brondfarge etter at jeg så hvor fin Charlotte ble etter frisøren i dag, og andre som har kalde farger. Det er mye finere enn lyslyslys blond, synes nå jeg! Hvertfall, jeg fant frem harddisken min og begynte å lete etter de gamle bildene jeg og Sophie tok i _2011_ herregud det er lenge siden! Det er jo snart tre år siden!? Jeg føler seriøst at tiden renner bort, snart er vi voksne og kan bare sitte å mimre tilbake med bildene. . . Jaja, til sommeren skal jeg være lys igjen hvertfall. Jepp!

Haha pena! Denne dagen tror jeg verken jeg eller Sophie klarer å glemme, også såå små og uskyldige, høhø.

7 kommentarer
    1. Hei!:) Fikk pakken i posten i går! Tusen takk. 🙂 Utrolig mye fint. Skal teste den ene pakken med øyevipper i kveld/i morgen kveld! 😀 Så sykt tilfeldig at jeg faktisk trengte et lite lommespeil <3 Hel perfekt 🙂
      Lurte på om jeg kan låne et bilde av deg fra bloggen din og gi en shoutout til bloggen din på min? 🙂 Hehe.. er ikke hver dag man får så koselige ting i posten 😀

    2. kriss91: ingen problem! fant ut at det var dyrere enn jeg trodde å sende pakker, så tok litt ekstra tid å få sendt, hehe 😀 men bra det falt i smak! og såklart kan du det, bare hyggelig det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg