throwback – februar 2013

Haha herregud februar i fjor var en trasig måned i fjor! Jeg mener, dere kan jo bare gå tilbake i arkivet mitt å lese selv. . . Nesten ingen bilder med venninner og jeg gjorde mildt sagt ingenting. Sånn var det vel å gå på skole I guess, haha. Bare disse første dagene i februar nå har vært mer innholdsrike enn februar i fjor, det sier vel sitt! Satser på at det blir andre boller nå jeg har sammendrag fra mars i fjor, haha. Tør faktisk ikke å se tilbake nå i frykt for å finne ut at jeg ikke hadde et liv da heller. . .

– Var hos mamma i Lofoten

– Hadde throwback fra februar 2012, tenk at det er to år siden nå! Tiden går for fort. . . Tenk at dette er to år siden?? Savner andreklasse på VGS!

– Meg meg og meg

– Tok bilde med russestyret jeg var med i, flott gjeng! Temaet var (som dere kanskje ser) “typisk norsk” eller i alle fall noe norskt, haha.

– Feiret bursdagen til Amanda! (og har ikke bilde av Amanda haha. . .)

– Og var tydeligvis bare en gang sammen med en venninne og tok bilde, haha! Så ja, her har dere min februar 2013. . . For en skuffelse.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg