å sitte igjen helt alene

De siste dagene har vært utrolig stressende og gått i ett – derfor har det ikke blitt mye tid til data eller blogg. Men neste uke derimot – da blir det blogging hver eneste dag! På mandag og tirsdag jobbet jeg 12-20 og fikk sneket inn en treningsøkt på mandag, på tirsdag var jeg sammen med Sophie og i går var jeg hos Sandra med Ida etter jobb. Så dere skjønner kanskje at det har blitt litt lite fritid, haha. I natt sov jeg hos Ida og hadde maraton med serien “orange is the new black”, om dere ikke har sett den burde dere virkelig se den! Den er utrolig god, men finnes kun på netflix tror jeg.

Også må jeg bare fortelle om noe utrolig hjerteskjærende som skjedde i går på jobb som virkelig fikk meg til å tenke. . . Det kom en gammel mann inn som skulle ha klær til det nyfødte oldebarnet sitt. Etter vi hadde gått å funnet klær han likte, så jeg at han gikk rundt på andre siden av reolene i stedet for å følge etter meg, samtidig som han snøt seg i et papir. Da han kom til kassen så jeg at han hadde tårer i øynene og jeg spurte når barnet var født, da svarte han “i januar, synd oldemor ikke fikk være her å oppleve det..” også gikk han bort en liten stund til. Jeg ble så utrolig paff, hva svarer man til noe slikt? Da han kom tilbake sa han “æ tar så fort til tåran, det e litt flaut..” jeg måtte nesten prøve å muntre han litt opp og sa at han kunne da ikke være en så gammel til å være oldefar og at han holdt seg veldig godt, da sa han “det gjor ho oldemor også, før sykdommen tok ho..” før han tilføyde “nu e æ aleina”

Jeg holdt nesten på å begynne å gråte selv. Det var så utrolig trist, og på ekte. Det var ikke bare noe jeg så på en film, men noe jeg opplevde i virkeligheten. Tenk å miste den eneste personen du kanskje har igjen i livet ditt, og sitte igjen bokstavelig talt helt alene. Denne mannen hadde heldigvis en sønn i nærheten, men tenk på de som ikke har det. Du har kanskje vært gift med en person i 50 år og plutselig er det over, du sitter igjen i et stort hus helt alene med kun deg selv og minnene. Jeg gruer meg veldig til den dagen! Og jeg er sikker på at hjertesorg kan ta knekken på deg. . .

Laget oss litt onsdagskos til tveserien, viktig å kose seg litt i ukedagene også!

I dag er det ikke stort med planer, Ida vil at vi skal dra en tur på cafè så det spørs vel bare om det ikke blir en liten tur! Men først må vi komme oss ut av koseklærne og få sminket oss litt, jeg unner ingen å se meg når jeg nettopp er stått opp. . . Ikke bare er jeg i dårlig humør, men ingenting virker å være på rett plass haha. Men nå er det mer tvserie på planen, blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg