sneak peak på bloggerne

Heiheei ♥ Jeg skulle egentlig blogge i går, men det måtte utgå siden jeg ikke fikk nettet til å samarbeide what so ever. . . Men lillesøster er hvertfall her i helgen, noe som betyr bloggbilder! Opplæringen hun har hatt i noen måneder nå har gitt resultater, noe som passer meg ypperlig. Jeg var på jobb i går og i dag, ellers har det skjedd lite. Skulle å trene i går men siden det ikke ble noe av det må det nesten skje i dag! Samvittigheten gnager. . . Var heller sammen med Isabelle og kjæresten og så en film, koselig fredagskveld!

I morgen drar jeg hvertfall til Lofoten, ååh som jeg gleder meg ♥ Har ikke sett jentene mine på alt for lenge, så skal bli godt å se dem igjen! Jeg blir i nesten en hel uke, så nå skal jeg virkelig få koblet ut litt. Ida blir også med siden hun skal på et kurs der borte! Tror jeg drar hjem på lørdag, men mulig jeg heller tar den lange bilturen på selveste valentines day, tror ikke det er så mye annet å gjøre!

Favoritt-treningstightsen min! Kan kjøpes HER på salg nå.


Noen bilder fra opptakene til bloggerne, disse bildene er fra det som blir sendt i morgen! Det fra kaia blir ikke med i episoden, men legger ut bildene fra det uansett. Uff, savner sommeren veeldig når jeg ser på disse bildene :( Ønsker meg sol og sommer NÅ! Ooog som alltid går bloggerne i morgen kl 20.00 TV2 Bliss ♥ For dere som ikke får sett det på TV kan dere se det på TV2 Sumo HER, det koster rundt 100kr i måneden og gir deg tilgang til alt av serier som går på TV2 sine kanaler. Absolutt verdt det! I tillegg kan du se direkteTV der, så du kan se bloggerne akkurat når det går på TV.

#instagram liksom, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg