wow jeg er brun

Innlegget inneholder reklamelinker

I dag føler jeg at jeg har vært ganske så produktiv! Dro på kafè med tre venninner tidligere, hentet lillesøster på skolen og dro på Stamina på Leknes med mamma etter det. De hadde et veldig fint treningsstudio synes jeg, nytt og romslig. MEN ingenting slår gode, gamle treningssenteret mitt i Harstad ♥ Er så tungt å måtte sette seg inn i hvordan apparatene her funker, for plutselig sluttet 3D mølla mi å gå?! Noe som resulterte i at jeg ikke fikk med meg hvor langt jeg hadde løpt og at jeg måtte begynne på nytt. . . Jaja, er vel bare en vanesak tenker jeg.

Nå sitter jeg og romsterer litt på nelly og skal snart se Greys Anatomy, har blitt helt hekta! Jeg ser det på TV2 Sumo men du kan jo sikkert laste det ned også. På min lille runde på nelly fant jeg hvertfall to ting som jeg måtte klikke hjem, nytt undertøy får man jo aldri nok av, og hvertfall ikke når jeg fant ut at jeg må gå ned en størrelse rundt. . . Genseren var såå søt!

BH-sett HER til 258kr og genser HER til 279kr

Og nok en gang må jeg vise dere favoritt-treningstightsen min! Denne fikk jeg for en stund siden men har ikke fått brukt den før nå siden den har vært akkurat litt for liten. Nå har jeg tatt den i bruk og den sitter såå mye medre på enn den jeg har fra før av i M! Dette er S og jeg tror muligens den er litt stor på størrelsene. . . Eller så er det bare fordi det er så mye stretch i den at jeg klarer å få den på meg. Jaja ikke vet jeg, den passer hvertfall! Haha.

Den er fra Röhnisch (direktelink til hele utvalget) og i modellen doris. Jeg har denne fra før av i rosa, men tenkte det kunne være greit å bestille denne i grønn så jeg fikk litt variasjon. Kan kjøpes HER på salg nå. På bildet under ser dere hvor sykt høy den er på livet – og det er utrolig godt! Ikke en eneste gang må jeg dra den opp under trening. Og ja wow, jeg begynner å bli brun! . . . Kun på magen. . .

6 kommentarer

Siste innlegg