som et barn

reklamelinker til nelly

I dag har jeg vært på Leknes med Emilie en tur, heldige henne skal faktisk på jordomreisning med en annen venninne av oss om ikke så lenge – jeg vil også! Men den planen tror jeg må legges litt på hyllen inntil videre, det skal jo tross alt penger til det også. . . Kan heller konsentrere meg om sydenreise til sommeren, det er litt mer innenfor rekkevidde! Haha. Har også vært en tur hos besteforeldrene til søskene mine som jeg også var en tur hos i går, og nå slapper jeg bare av. Skal se første sesong av Grey’s Anatomy som jeg begynte på i går, blir så spennende når det er episoder jeg ikke har sett på flere år! Noen andre som følger med på Grey’s?

God lunsj på Surprise på Leknes! Baguett med kylling og mais, ny-de-lig, skulle ønske jeg visste hemmeligheten og kunne lage like gode! Men det er vel det som er morsomt med å dra på kafè, man får mat man aldri kunne klart å lage hjemme. Bare synd jeg må helt til Lofoten for å få spise en sånn god baguett, haha. . .

Noen andre som føler seg som et barn igjen når du ser sånne isbeger? Haha jeg valgte bort de fine glassene “voksne” egentlig skal få, til fordel for en sånn her kopp. . . Ble plutselig litt morsommere å spise is, hihi. Husker jeg bruker å ta vare på alle disse koppene da jeg var liten, tror jeg hadde en ganske god samling!

Og litt nettshopping! Ble forelsket i cardigan og genseren, greit å ha til hverdags. Jakken ser jeg for meg til en spesiell anledning, råfin farge!

Cardigan HER // Blå jakke HER // Genser HER

4 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor du hele tiden skriver at du har dårlig økonomi osv? Du har et friår, du kan jobbe masse og tjene penger – du bor til og med hjemme. Du har nok mye bedre økonomi enn veldig mange av oss som studerer og ikke bor hjemme, så uhm ja. Ikke meningen å virke frekk, men synes det er slitsomt at du nevner at du ikke har penger til det og det hele tiden, når du faktisk har muligheten til det. Bytt jobb om du ikke får vaker, søk litt rundt

    2. M: Skjønner jo at når man kommenterer sånne ting man ikke har peiling på er det greiest å gjemme seg bak “M”, virkelig smart.
      Om du synes det er så slitsomt at jeg snakker om at jeg ikke har råd til å reise jorden rundt – som koster rundt 100 000 – så får det være ditt problem. Jeg har penger til det jeg trenger, men såklart hadde det ikke skadet å hatt litt ekstra å rutte med i måneden, eller kunne sette på sparekontoen. Jeg er fullstendig klar over at jeg har friår (men takk for at du minner meg på det), jeg er fullstendig klar over at jeg kan jobbe masse, jeg er fullstendig klar over at jeg kan tjene masse penger og jeg er FULLSTENDIG klar over at jeg bor hjemme (men ikke helt uten utgifter, som du kanskje tror). Det at studenter som ikke bor hjemme har dårlig økonomi, får bli deres problem. Og om du faktisk har lest bloggen min en stund (som du gir uttrykk for) så hadde du fått med deg at jeg har prøvd å få meg jobb i lang tid. Det er ikke så lett som du skal ha det til 🙂 Og om det nå er noe mer du ønsker svar på så foreslår jeg at du skriver til meg på facebook og ikke skjuler deg som anonym.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg