kjip dag

Reklamelinker til nelly

God helg ♥ Jeg og Isabelle sto opp for noen timer siden, har spist frokost og skal snart sminke oss for å dra en tur til byen. Valentines i går feiret jeg på samme vis som alle andre år – med å ikke gjøre noe som helst haha. Jeg kjørte hjem fra mamma og dro til Isabelle for sleepover. Valentines er bare en kjip dag, mulig jeg endrer mening når jeg selv får kjæreste, men føler egentlig at dagen mest er for alle butikkene som tjener flesk på å selge hjerteformede ting og roser. Men hadde det koselig med Isabelle da! Vi så på tvserie, spiste taco og drakk te. Perfekt ♥

Også skrev jeg ikke hvor noen av klærne var da jeg postet bildene på torsdag, såå here we go.

Jakke fra Vero Moda // Skjerf fra cubus // Genser fra bikbok // Bukse fra Dr Denim // Pengebok HER // Sko fra Eurosko

Og i morgen er det duket for enda en episode av bloggerne! Tror faktisk dette er siste gangen jeg er med. Kl 20.00 TV2 Bliss i morgen! Denne gangen er vi å kjører med Charlotte og drar en tur til Nupen for å ta bilder. Husker som vanlig ingenting av det vi filmet, så blir morsomt å se! Skal du se på i morgen?

Lekte meg litt på polyvore i går! Er faktisk veldig morsomt å sette sammen antrekk der, så siden sommeren nærmer seg – sommerlook! Haha det er jo greit å leve i troen, her i nord blir det ikke sommer før i juli. . . 

Playsuit HER // Solbriller HER // Converse HER // Jakke HER

6 kommentarer

Siste innlegg