must-see movies

Nå er det lenge siden jeg blogget om filmtips, men denne gangen blir det mer “filmer jeg vil se” tips, haha. Føler jeg har anbefalt det meste filmer jeg har sett, så det blir mer å gjenta meg selv. . . Men om det er ønskelig kan jeg lage et innlegg med filmtips, for eksempel romantiske filmer, komedier, skrekkfilmer osv. Bare å si fra om dere ønsker det! Såå her kommer filmer jeg må se. 

Denne filmen må jeg snart se! Den varer i 3 timer noe som betyr 3 herlige timer med Leonardo ♥ Vet ikke om jeg hadde vært like villig til å se en film som varer i 3 timer om det hadde vært en annen person i hovedrollen. Bare av å se traileren blir jeg dritsjalu på livet han lever i filmen, tenk å bare kunne kaste penger – det er drømmen! Så ja, jeg har begynt å tippe lotto også i det siste. . . Kryss fingrene for meg, haha! Noen som har sett filmen og kan fortelle hva dere synes? 

Oppfølgeren til den første Hunger Games filmen må jeg også få sett, har glemt den helt av! Om dere ikke har sett den første filmen anbefaler jeg dere å gjøre det, sinnsykt bra film! Jeg har like store forventninger til nr 2, så håper den lever opp til dem.

 To gode grunner til å se denne filmen: Zac Efron er sexy og Seth Rogen er dritmorsom.

Her har jeg bare en god grunn: Liam Hemsworth, han er sykt OK. Også så filmen veldig bra ut da! Eller kanskje det er på grunn av han, haha. . .

Denne filmen med Kim Kardashian så jeg skulle komme ut for rundt et år siden, meen så glemte jeg den av så jeg fikk ikke lett etter trailer. . . Men den ser jo sinnsykt bra ut! I tillegg til at det er mange gode skuespillere med, det er alltid et stort pluss.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg