you’re amazing

reklamelinker

God morgen! Her i huset er morgen rundt klokken 12, så that’s why. Jeg skal på jobb klokken 4 men har noen ærender før den tid, samtidig som det er godt å få gjort litt ut av dagen. Etter jobb skal jeg en tur opp til gudmor som skal hjelpe meg med noe regnskapsgreier og etter det må jeg få presset inn en treningsøkt! Skulle trene i går men siden jeg dro ut på lørdag måtte det utgå med glans. Flex ble byttet ut med burger fra mix og den lange spakvelden jeg kunne tenkt meg ble byttet ut med senga og OTH. Jepp, søndager er enda kjipe!

Men lørdagen var veldig koselig da, vi var mange venninner samlet hos April som er hjemme fra Oslo igjen og dro på byen rundt klokken 2. Jeg og Charlotte var hjemme hos meg igjen i 4-tiden og da hadde jeg overraskende nok enda mer energi igjen til å se en episode av OTH før jeg la meg. Koselig å våkne opp med en venninne da, for med tiden har det bare blitt mindre og mindre sleepovers for min del, noe som faktisk er litt trist. Er jo så koselig! (om man ikke er full, haha)

Og nå kommer den teite “sorry for at jeg ikke har blogget i går hehe”. For ja, jeg skulle blogge siden jeg hadde bilder fra lørdagen. . . MEN jeg var hos April i nesten hele går og med Isabelle i går kveld, så jeg hadde ikke tilgang til PC. Håper ikke dere har savnet meg så aaalt for mye ♥ Man kan jo alltids håpe.

Smykke og skjørt fra BIKBOK // Topp HER // Sko HER (verdens beste å gå i)



Fikk dere med dere bloggerne i går? Haha jeg måtte le av meg selv i begynnelsen av klippet når jeg kjører bil. . . Skulle ønske jeg kunne si at jeg ikke er aggressiv i trafikken – men neida. Som oftest er jeg 10 ganger verre. . . Også så jeg at noen la merke til at jeg har samme klær på meg i flere episoder og ja, jeg har jo det. Mulig det kan jo virke litt rart (eller ekkelt som noen sa, haha) om man ikke legger sammen to og to og tenker på at det kanskje er spilt inn samme dag. For dere vet vel at alt klippes sammen? Haha nok om det!

Ett søtt bilde av meg og Sophie fra i går ♥ Jeg er uendelig glad i denne jenta og setter utrolig stor pris på den hun er og at hun alltid er her for meg. Sophie – you’re amazing ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg