pakke i posten

Reklamelinker

Hei alle søte ♥ Jeg sitter godt plantet i senga med OTH på skjermen og et stoort glass med saft. Haha for mye unyttig informasjon? Men er som oftest det jeg gjør om dagene etter jobb og andre sosiale sammenkomster – ser på OTH. . . Jeg er så utrolig glad for at jeg kjøpte samleboksen med alle sesongene, har enda 5 sesonger igjen å kose meg med! Om noen av dere også vil bestille er boksen på salg nå til 549kr, kjempebillig! Egentlig koster den 1299kr, så da har du plutselig råd til enda en boks sånn som meg, hehe. . . Du finner den HER!

Nå skal jeg snart dra bort til April en tur på besøk, skulle bare vise dere de nye produktene jeg fikk i posten her om dagen ♥ Alt var ting jeg trengte, så nyttårsforsettet mitt om å ikke kjøpe noe unødvendig er enda ikke brutt. Hårkuren og skrubben skal jeg teste i kveld, og pudderet tar jeg i morgen.

Joico K-PAK Deep Penetrating Reconstructor
Kan kjøpes HER. Denne hårkuren har jeg brukt for flere år siden, men av en eller annen grunn sluttet jeg å kjøpe den når jeg gikk tom. . . Den er bare helt fantastisk, det er ikke uten grunn at den har blitt best i test 13 år på rad! Den er egentlig mest ment for skadet hår, men kan fint brukes til alle hårtyper. Håret ditt blir så sinnsykt mykt i tillegg til at det blir sterkt og glansfullt.

Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub
Kan kjøpes HER. Denne har jeg aldri prøvd før, men hatt lyst til kjempelenge. Det er en ansiktsskrubb med finmalte valnøtter som gir huden glød og renser! Jeg gleder meg veldig til å prøve den ut, og mest sannsynlig kan jeg anbefale den videre til dere om en måneds tid. Noen som har prøvd den?

Ole Henriksen Vitamine Plus
Kan kjøpes HER. Denne ansiktskremen fra Ole Henriksen sverger jeg til! Har enda krukken jeg kjøpte i oktober, noe som beviser hvor drøy i bruk den er. Men tenkte det var like greit å bestille den nå sånn at jeg har en når den blir tom! Så ja, den er dyr – men om dere ikke bruker mer enn nødvendig holder den i hele 4-5 måneder! Min er på sin fjerde måned, og jeg tror faktisk jeg har den i over en måned til. Den hjelper på tørr hud og funket som bare det på meg som sliter med tørr hud etter jeg har fjernet sminken. Jeg bruker den hver kveld og noen ganger om morgenen.

bareMinerals original medium beige pudder
Kan kjøpes HER. Jeg har aldri brukt et bedre mineralpudder, har brukt det en gang tidligere og ventetiden til jeg fikk nytt nå har nesten vært utholdelig! Har brukt isadora sitt i mellomtiden men det kan overhodet ikke måles, tro meg. Kan virkelig anbefale det!

5 kommentarer

Siste innlegg