det var en gang…

Jeg tror aldri jeg har ledd og grått om kapp like mye som i går kveld da jeg ransaket harddisken min, jeg har ikke gått så nøye gjennom den på. . . Sikkert to år! Jeg fant MSN-logger, printscreen og latterlig pinlige bilder. Printscreen av en samtale jeg og Mathea hadde i 2009 måtte jeg i alle fall le litt av, jeg bare “har du kje spotify?:O” og Mathea “nei? ka e det?” så nå har jeg hvertfall klart å løst gåten på hvilket år jeg fant spotify! I dag klarer jeg selvfølgelig ikke å tenke meg til hvordan vi klarte å leve uten.

Ellers var det sikkert 100 000 bilder som jeg helst bare vil la ligge gjemt til jeg blir gammel og vil mimre. . . Men noe jeg kom over var bildene fra da jeg og alle damene i familien var i Italia i 2010, haha DA var jeg søt! Kort, lyst hår og rød som en tomat. Haha jeg mener, bare se på bildene under her. . . Har ikke vært i syden siden den gang, så dere skjønner kanskje hvorfor jeg er så ivrig etter å dra snart?

Nå sitter jeg hvertfall hos April, wok står snart på menyen og bare avslapping resten av kvelden. Mariell og April springer som gal rundt her nå og ommøblerer stuen, heldige meg slipper å løfte en eneste finger og har egentlig bare blitt plassert i sofaen! Nå venter jeg bare på at maten på magisk vis skal havne ferdiglaget på bordet, hehe. . . Enkelte dager har jeg det som plummen i egget altså!

Også kan man jo google seg ihjel på enkelte ting. . . Jeg vurderer veldig å kjøpe meg en MacBook siden PCen min ble ødelagt for et år siden, og siden den tid har jeg bare brukt søskene mine sine PCer. Men jeg vil jo gjerne ha en PC som bare er min, så tenker det er på tide å begynne å se etter en! Mac har jo lenge vært en populær PC men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg trenger air eller pro. . . Så der håper jeg dere kan hjelpe meg! Jeg blir jo for det meste å bruke den til blogging, for å ha bilder på, se TVserier og spille the sims (haha). Er det noen som har mac og kan fortelle litt om deres erfaringer? Tar i mot alt av tips!

9 kommentarer
    1. kjøp macbook pro! det har æ hatt i 2 år og e storfornøyd, og om du skal spille sims så har ikke macbook air cd-rom så det må du eventuelt kjøpe så e mye lettare og kjøpe pro

    2. Eg fikk Macbook Air hos Andreas i julegave, og eg e storfornøyd! Eg redigere masse bilda, og spelle Sims uta juuuling:D Men eg har lasta det ned fra CDON då. Men det fungere bra og hakke ikkje i det heile tatt!
      Eg ane ikkje ka forskjellan på Air og Pro e, men eg syns no Air fungere kjempegodt, og eg skjønne ikkje heilt ka eg gjorde me en vanlig PC tidligar! 😀

    3. Anbefaler deg å kjøpe Macbook pro! Den har CD-rom som er et stort pluss 🙂
      Selvfølgelig er den ikke like tynn og lett som Air, men jeg mener du får mer utbytte av Pro!
      Selv har jeg hatt Macbook i 9 mnd, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Veldig mye som er annerledes fra andre PC´er, men du kommer nok fort inn i det 🙂
      Lykke til med valget av ny PC 🙂

    4. Kjøp pro 🙂 den har du cd rom på så du kan spille sims, noe air ikke har. Har hatt MacBook pro 15 tommeren min i snart 4 år og en fungerer supert 🙂 den har større lagringsplass så den er bedre til blogging 🙂

    5. Kjøp pro:) Air er bortkasta, da er det bedre å kjøpe seg en Ipad. Proen er penere, større ytelse, større lagring, og ja, den er dyrere – men du får det du betaler for 🙂

    6. Så lenge du ikke kjøper en av mac’ene i plastikk så er du safe. Plastikken tåler ikke så mye og går lett istykker. Jeg har hatt en macbook pro i over 4år nå, storfornøyd, men jeg tror at til ditt bruk er det egentlig bare ett skjønnhetsvalg, begge funker nok kjempebra til alt du skal bruke den til 🙂

    7. Har Air, funke helt nydelig !! Anbefales :))
      Til d du beskriv hold Air i massevis. Pro e sykt mye dyrere…
      Men du, førr all del…. Ikke kall Mac førr Pc 😉
      Mac e Mac, Pc e Pc !!!
      Tvi tvi !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg