late morning

reklamelinker til nelly

Jeg sitter her å nyser om kapp med meg selv, har vært syk siden fredagen og blir visst ikke noe bedre med det første! Våkner på natten av at jeg hoster til jeg nesten spyr. . . Satser på at jeg er bedre til helgen! Ikke at jeg har planer som trenger at jeg er frisk, men er jo greit å kunne nyte helgen uten å være syk. Anyhoow, jeg ligger enda i sengen og ser på OTH, sen morgen i dette huset! Skal snart lage meg frokost, må bare mote meg opp til å gå ut av sengen. Utrolig hvor lat man blir av å ligge lenge etter man har våknet, får nesten lyst til å legge meg til å sove igjen. . . Om en times tid skal jeg dra til Carina for litt kvalitetstid, blir koselig ♥

Noen bilder fra den siste uken på instagram! De to øverste fra lørdag. Heter sstinemari om dere vil følge meg 🙂

Pasteller er visst blitt veldig in for tiden, eller tar jeg feil? Jeg har i alle fall falt helt for pasteller for tiden! Synd jeg ikke eier et eneste plagg i pastell eller har penger til å kjøpe meg det, haha. Om jeg bare kunne funnet meg en ekstra jobb hadde det vel ikke vært noen problemer, så ja, er jo det jeg håper som snart skal skje. Her er i alle fall noen favoritter i pastellfarger fra nelly! I want it all, som alltid.

Hvit cardigan HER // Converse HER // Blå genser HER // Lilla neglelakk HER // Rosa neglelakk HER // Topp HER // Rosa cardigan HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg