med tungt hjerte

Reklamelink til nelly

Noen lørdager er bare deilige, sånn som denne! Begynte tidlig i dag siden jeg egentlig hadde planer om å dra til Sverige, men siden de planene ikke ble noe har jeg bare slappet av siden klokken 3. Har ikke fått gjort noe særlig men skal snart begynne å rydde rommet mitt – for sikkert femte gang på to uker, haha. Jeg blir visst aldri ferdig! Også må jeg få tatt en powernap, var våken før 9 i dag og det er TUNGT på en lørdag. . . Jeg forlot mildt sagt sengen med tungt hjerte.

Også kan jeg fortelle dere at jeg er på sesong 5 av OTH nå og jeg begynte å se i begynnelsen av måneden. . . Snakk om å se tvserie 24/7! Det er forresten nå Dan blir kidnappet av den gale dagmammaen og torturert og til tross for at han egentlig er the bad guy får jeg virkelig kniver stukket i hjerte! Jeg liker han. . . Alle fortjener en ny sjanse, sant? Irriterer meg like mye hver gang jeg ser dette at det er nettopp det han ikke får. . .

Ellers har jeg muligens en gladnyhet – snart får jeg nytt design! Det gleder jeg meg veldig til. Er lei av å ha design som er halvferdig og som jeg hver dag finner nye feil med. . . Noen som har lagt merke til at alle kommentarer har samme dato og klokkeslett som når jeg postet innlegget? Haha det er bare feil og irriterende. . . Så nå er det snart et fungerende design å finne på bloggen! Må bare få tatt nye headerbilder, og siden lillesøster er her i helgen får jeg det kanskje gjort i kveld eller i morgen, wii!

Lillesøster ville stille opp på bilder i dag, bare lykken ♥ Buksen min er HERFRA! Genser fra bikbok.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg