ps I love you

For to timer sto jeg opp helt forvirret, hvorfor er det sånn at man alltid skal ha følelsen av å være bakfull på søndag, selv om man ikke drakk? Jeg har vært stasjonert i sengen med OTH helt siden da og har ingen planer om å flytte meg med det første. Om jeg får tak i en av de bakfulle venninnene mine tror jeg muligens at jeg skal vurdere å flytte meg, men until then blir jeg sittende på akkurat samme plass! Det er enda en av bakdelene med søndager – alle er dårlige og jeg får ikke tak i noen. . . Kanskje jeg skulle drukket i går likevel? Haha.

Noen bilder fra i går! Brukte lørdagskvelden og natten min på å være sammen med Charlotte, vi var en tur på besøk hos Pia som hadde vorsj og ellers kjørte vi bare rundt i byen. Neste lørdag blir nok å se ganske lik ut for min del, ingen alkohol på en god stund nå!

6 kommentarer
    1. Vedder på at du går 365 dager i året med neglelakk 😛
      Hvilken farge er din favoritt, syns du kler svart, blå og grå best 😛

    2. Jeg syns det er veldig deilig at man ikke våkner bakfull på søndager 🙂
      Det er ikke noe jeg savner for å si det sånn 🙂

    3. håper du skal drekke en dag, hadde vært gøy og truffet deg i virkeligheta også:) men lure på hvorfor du ikke skal drekke på en stund?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg