spontantur!

I dag fant jeg og Martine ut at vi skulle ta oss en spontantur på hytten hennes, noe jeg lenge har hatt lyst til! Det er så koselig og rolig her ute, godt å bare slappe av og kose seg. Vi var jo her før jul en gang, så begynner å bli en stund siden. Vi kom hit for 3-4 timer siden og har allerede installert oss godt her, fylt kjøleskapet og stuebordet med mat og godteri! I kveld står taco på menyen, DET gleder jeg meg veldig til! Kjenner magen begynner å rope, haha. Hytten hennes ligger sånn ca 40 minutter fra byen, så vi er ikke så veldig langt hjemmefra. Men langt nok!

Vi har brukt nesten 2 timer på å klare å få fyr i ovnen. . . Etter en time måtte jeg bare innse at selv om jeg gikk i speideren for 10 år siden så kan jeg ganske lite når det kommer til det å få ting til å ta fyr. . . Kanskje en god egenskap, så slipper jeg å brenne ned huset? Haha neida, bank i bordet! Jeg har mange andre gode egenskaper, liker jeg i alle fall å tro. . .

Det er kanskje litt luksus med TV og mange kanaler på hytten, men for meg er det totalt nødvendig! Det er sikkert kjempekoselig med hytte uten nett og tv og med utedo, men jeg er ikke heelt der. Godt å kunne dusje og gå på do uten å fryse seg halvt ihjel, haha.

Nå skal jeg prøve å fikse the sims, er jo egentlig derfor vi er her – for å kunne spille i rolige omgivelser, hehe. . . Men så flink som jeg er klarte jeg å ødelegge installasjon her om dagen tror jeg, det vil i alle fall ikke funke. Så nå har jeg startet å installere det på nytt, så får se om det funker! Ha en fin helg alle sammen, blir en del blogging denne helgen – skal ta igjen det tapte ♥

Genser fra BIKBOK, bukse HER og sko fra sportamore.no.

2 kommentarer
    1. Ser ut som dere har det veldig koselig der dere e da:) må dere ha det gøy med the sims om dere får det til;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg