cabin in the woods

Heeeeei fra hytta i skogen! Har dere en fin fredagskveld? Det har i alle fall vi! Jeg er stappmett etter et herlig tacomåltid og har ingen planer om å være andre plasser enn i stolen resten av kvelden og natten. Tror faktisk ikke jeg kommer meg opp herfra heller nå som jeg har satt meg ned. . . I morgen skal jeg i alle fall hjem, så det blir bare denne ene natten på meg. Mamma kom nemlig til byen i dag så jeg skal være sammen med henne i morgen!

Noen snapshots fra tidligere

Og bilder fra nå nettopp! Martine lager maten mens jeg tar bilder, sånn det er her i huset haha.

Blir kvalm av tacobildet nå kjenner jeg, haha. . . Men det var godt for kropp og sjel! Første måltidet i dag om vi ser bort fra isen vi spiste til frokost. . . Første problemet vårt oppsto i alle fall da vi pakket opp for å spise taco – hvor-er-rømmen. . . Joda, den hadde vi glemt å kjøpe! Og jeg vet ikke med dere, men det blir ikke taco uten rømme. Så da var det en hel aksjon for å få tak i det siden vi ikke orket tanken på å kjøre 20 minutter til butikken. Vi ringte fergen (haha) og spurte om de hadde rømme å selge oss, men selvfølgelig brukte dem ikke rømme der. Men det ordnet seg heldigvis og vi fikk kjøpe fra en dame som bor her! Haha kan dere tenke dere. . .

Haha jaja nok om det! Nå er det kos og spilling resten av kvelden ♥

3 kommentarer
    1. Å! Det er så koselig å være på hytte! Bildene her fikk meg til å lengte til hytta familien har på fjellet:)
      Titta innom bloggen din og var nysgjerrig på hvem DU er (har jo sett innom bloggerne osv og “vet” hvem Sophie er). Må si du virker som en veldig hyggelig jente, utstråler glede og er veldig pen:)
      Ha en fin helg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg