jeg angrer

Haha hei. . .? Jeg har lyst til å beklage mitt fravær men etter noen uker med veldig dårlig oppdatteringer har dere vel blitt vandt med det. . . Men litt har jeg i alle fall å skrive om nå! Det er jo det fine med et stort opphold, hehe. . . Skal prøve å bli flinkere ♥

På lørdag var jeg ute med jentene, og oh god. . . Jeg angrer enda! Det var veldig morsomt og vi alle ble i supert humør, men søndagen kunne jeg hatt det litt bedre. Glad flere av venninnene mine hadde mer fylleangst enn meg, slemt å si det men jeg blir faktisk i bedre form av sånt haha! Men jeg var faktisk ikke i tipptopp form før jeg våknet i går uansett. Var egentlig meningen at jeg skulle på nasj etter byen, men heldigvis hadde jeg vett og dro hjem heller. Blir lenge til neste gang! Eller vent. . . Flaks at jeg har venninner som blir 20 allerede nå i mars. Og april. Får ta det med ro i mai – første mai siden 2011 at jeg ikke er russ! Og her er noen bilder fra lørdagen gjennom instagram (heter sstinemari), tok egentlig med meg kameraet men det ble såklart ikke tatt opp en eneste gang.

I neste uke skal jeg og Sophie til Stockholm for å være med på Finest Awards, det gleder jeg meg veldig til! Skal bli godt å reise litt, selv om det bare er for noen dager. Vi reiser til Oslo på onsdag og rett til Stockholm, så drar vi tilbake til Oslo på torsdag og hjem fredag. Jeg har aldri vært i Stockholm før, kun i Göteborg, og det er alltid morsomt å komme til nye plasser! Jeg og Charlotte snakket for en stund siden om å flytte til Stockholm bare for noen måneder, men den planen havnet fort på hyllen. . .

Og hvem fikk med seg Oscar-utdelingen egentlig? Ikke jeg i alle fall. Og da jeg kom hjem fra treningen i går, hadde laget meg middag og satt meg ned i stolen for å se det, kom Ellen på tven og bare “THAT’S IT FOR TONIGHT!” og jeg bare. . . . Faen. Så jeg har brukt en stund på å se youtubeklipp fra showet hennes dagen etter. Flere enn meg som sliter med å skjønne hvorfor Leonardo DiCaprio enda ikke har en Oscar? Jeg har helt ærlig trodd i alle år at han var en av de aller, aller beste og hadde vunnet det meste. . . Vel, jeg ville gitt han en Oscar bare for å være sinnsykt nydelig. Mmhmh bakgrunnsbildet mitt ♥

Oooog until next Oscar – vi kan jo bare håpe!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra byen med Lotte, sto opp tidlig i dag så akkurat nå er jeg litt tidsforvirret og tror det er sent på kveld haha. . . Men det er godt å få med seg dagen da! Også har vi hatt såå fint vær i dag, helt sinnsykt. Masse sol og deilig temperatur, det klager jeg så absolutt ikke på. Har faktisk et lite håp om at det ikke kommer mer snø nå, man kan jo alltids håpe! Men om man skal være realistisk kommer det vel noen meter med snø den neste måneden. . .

Bilde fra gründer i dag ooog i går på flex med Carina!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg