bringer ulykke

Huff, jeg angrer som en hund på at jeg skrev om det fine været på tirsdagen. . . For hvordan står det til nå? Jo, regn, regn og atter regn som gir veldig dårlig sikt og såpeglatte veier! Føler kanskje det bringte litt ulykke? Har gått i hele dag og ristet på hodet og kjeftet på været, men nå har jeg endelig slått meg til ro med det. Er jo så koselig å sitte inne med masse tente lys og se ut på det dårlige været ♥

Ellers har jeg vært i byen med Catharina, en venninne som flyttet sørover for en stund siden. Veldig koselig å ha litt kvalitetstid med henne når hun først er her ♥ Etter det dro jeg for å hente bestemor og tok henne med på en liten shoppingrunde. Fikk også hentet en pakke på posten fra nelly i går og er strålende fornøyd med alt! Kameraet mitt har vært hos Pia siden lørdagen så bilder blir ikke før en annen gang, har ikke turt å kjøre opp til henne nå når det har vært så glatt. . .

Så vil jeg tipse dere om at nelly nå har 20% på alle jeans til og med i morgen kl 11.00, HER er tilbudet! Dr Denim er også på salg, så løp og kjøp, verdens beste bukser! Bruker nesten kun dr denim og har sikkert 20 par i forskjellige farger og modeller. . . Så de anbefaler jeg virkelig om dere vil ha en komfortabel bukse som sitter fint på! Jeg bestilte jo 2 par solitare, fikk den ene i dag, og skulle gjerne bestilt dem nå egentlig, haha. Jaja, tilbud kommer som oftest etter jeg har handlet ferdig!

Solitare HER // Denim kissy HER // Kissy HER // Plenty HER // Denim plenty HER

3 kommentarer
    1. Åå, så utrolig vakker du er! 🙂 Hehe, har kjeftet litt på været her hjemme også, en liten stund fant det faktisk ut at det skulle snø litt inn i mellom regnet også, juhu..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg