throwback – mars 2013

Det føles enda veldig rart å skrive “mars 2013” siden jeg føler at vi er i 2013. . . Men neida, det er et år siden allerede – noe jeg synes er helt sinnsykt. Noen dager føles som i går! Her er et sammendrag fra mars i fjor! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppsummere måneden i korte trekk, men jeg trente visst en del, var med venner og prøvde å være flink på skolen. Også var jeg jo i russestyret så var en del ting å ta del i der også hele året!

Var ute med jentene

 

Meg meg meg

Var flink å trene og spise sunt!

Kjøpte meg 50mm linsen min, I love!

Søskene mine feiret bursdag

Var med på Krafttak mot kreft sammen med russen på skolen min

Var sosial

Feiret 19-årsdagen til Carina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg