better days are coming

Endelig har jeg fått tilbake mitt kjære speilreflekskamera! Jeg skjønner ikke hvordan bloggere klarer seg med kompaktkamera, eller MOBIL for den saks skyld! Det er jo så sinnsykt stressende og ikke minst dårlig kvalitet. . . Nei, jeg er fortapt uten kameraet mitt og derfor har det blitt lite blogging. I dag har jeg hvertfall vært 10 timer på jobb, har fått meg en ekstra jobb som jeg har vært på opplæring på nå i to dager, så jeg var der først i 6 timer før jeg dro avgårde til min “vanlige” jobb og var der i 4! Better days are coming ♥ Superdeilig å ha enda en ekstrajobb!

I morgen reiser jeg og Sophie til Oslo, så til Stockholm. Det kommer til å bli en sinnsykt stressende og slitsom morgendag kjenner jeg, for flyet går allerede 06.30. . . Noe som vil si at jeg må stå opp før klokken 5 siden vi må kjøre da. Men jeg klager ikke, jeg gleder meg til å reise med henne igjen! Og jeg har aldri vært i Stockholm før, som jeg kan komme på, så det blir spennende.

Nå sitter jeg med hårfarge i håret, har egentlig gått langt over tiden så kan nok være lurt å skylle ut snart haha. Etterveksten min har blitt så sinnsykt lang, i tillegg til at jeg har mistet sinnsykt med farge, så dette var høyst nødvendig å få gjort. Også vil jeg jo helst se litt OK ut når jeg ser i Sverige! Så nå har jeg snart fin, brun hårfarge igjen ♥ Eller, forhåpentligvis har jeg det. . . Har faktisk ALDRI farget håret mitt selv før og nå skjønner jeg hvorfor. Det er jo sinnsykt vanskelig?! Dette blir første og siste gang! Heretter skal jeg få andre til å gjøre det, haha. Badet ser ikke ut (sorry pappa) og jeg vet ikke engang om jeg har fått hårfarge i bakhodet, så det kan jo bli spennende å se resultatet.

Også har jeg pakket kofferten. . .? Haha bare det viktigste, som dere kan se! De blå skolene er jeg helt forelsket i, fikk dem fra nelly i forrige uke og gleder meg VELDIG til å få brukt dem i Stockholm! Har egentlig ikke brukt for begge parene (og skal ha enda et med meg. . .) men jeg liker å ha litt å velge mellom, derfor har jeg også med meg to kjoler. Nå mangler jeg bare strømpebukse! Kanskje det viktigste? Haha satser på at de har i Stockholm!

Nå skal jeg gå i dusjen, så skal jeg pakke ferdig resten av kofferten, så skal jeg legge meg! Jeg vet ikke hva som er best, legge seg nå og sove en stund, eller ta en liten powernap på 3-4 timer før flyet går? Blir nok mest sannsynlig sistnevnte om jeg kjenner meg selv rett. . . Ha en fin kveld alle søte ♥ Blogges fra Oslo eller Stockholm i morgen! Har to timer med venting på Gardermoen, så får se om jeg får dratt opp pcen da.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg