turbulent dag

Jeg-er-så-sinnsykt-sliten! Sov 3 timer i natt før jeg måtte opp klokken 4 for å gjøre meg klar til å dra til flyplassen. Ikke nok med at jeg skulle slette håret og sminke meg, jeg måtte også pakke siste rest i kofferten. Så skulle jeg egentlig hatt tid til å spise frokost, men det måtte utgå så det ble heller en banan og en capri-sonne med i bilen, haha. Kan vel mildt sagt si at jeg går i svime enda!

Klokken 5 kjørte Pia meg og Sophie til Evenes siden flyet gikk 06.35. Meen da vi kom dit så fant vi ut av flyet var kansellert og vi kom oss ikke avgårde før klokken var 8. . .  Da vi fant ut at flyet ikke gikk ble vi ganske stressa og fryktet jo at vi ikke kom til å rekke flyet til Stockholm, men alt ordner seg for snille piker!

Genser og bukse fra BIKBOK, sko fra sportamore.no og jakke fra nelly (utsolgt).

Min flytur til Oslo besto av to ting: musikk og kaffe, haha. Pempet i meg to kopper for å holde meg våken og til nå har det faktisk funket! Har hatt øyeblikk hvor jeg har blitt akutt trøtt men det har gått over etter 5-10 minutter. Så jeg vil si at jeg har holdt meg greit i livet hele dagen!

Siden vi tok pysjamasflyet fikk vi servert frokost! Det var veldig greit siden det ikke ble tid til frokost før jeg dro og den var helt grei, tørr bolle med godt pålegg, yoghurt og appelsinjuice. Og såklart kaffe, kaffe og kaffe!

Da vi kom til Oslo var klokken blitt halv 10 og vi hadde to timer med venting på flyet til Stockholm, så da satt vi oss på en cafè og bare slappet av for å få tiden til å gå. Flyet gikk 11.30 og var heldigvis i rute! Hadde vært vår flaks om det også ble forsinket, for det hadde vi ikke hatt tid til. . .

Så var vi endelig fremme på flyplassen! Flyturen til Stockholm var en liten nedtur etter å ha flydd med SAS, for man kan virkelig merke forskjellen på flyene. På norwegian hadde vi ganske så liten fotplass og seteplass noe som ble litt, ja, trangt. Men heldigvis veide de opp med å ha wi-fi på flyet! Da var flyturen kjapt litt bedre. Heretter kommer jeg til å fly mest med SAS, that’s for sure! Så tok vi tog inn til selve Stockholm, tok rundt 20 minutter med tog og det var kjempekoselig der med stoler og sitteplasser. Fant oss godt tilrette der! Såå tok vi taxi til hotellet, altså båten vi skulle bo på. Tok ikke så lang tid og veiene her i Stockholm er jo helt fantastisk innviklet?? Hadde aldri i livet klart å kjøre her. . .

Har ikke kunnet gå med jakken siden det ble for varmt. Det er nesten SOMMER her! Utrolig deilig å komme fra drittvær til så å si sydentilstander her nede. Har ikke følt “svette meg ihjel” følelsen på veldig mange måneder, så det var en god følelse haha. Har hørt at Stockholm egentlig er kjent for å være en ganske kald by, så vi var heldige at været var så fint nå når vi kom!

Så dro vi på båten hvor vi skulle bo og fikk satt bagasjen på rommet vårt. . . Og ja, hva skal jeg si? Hadde egentlig sett for meg noe liiitt større, men vi skal jo bare være her for en natt så det er liksom ikke så veldig nøye uansett. Var et lite rom innenfor selve soverommet, og der har vi altså prøvd å ommøblere litt for å få plass til koffertene våre. Et lite walk-in-closet kanskje? Vi har i alle fall prøvd å få det til å fungere!

Så var vi å spiste på en liten cafè/restaurant vi fant litt oppfor hotellet her. Det var sinnsykt lite der og ikke så veldig folksomt, men grei mat hadde de! Smakte godt med ordentlig middag etter så å si ingenting å spiste tidligere i dag, haha. Den gikk ned på høykant!

Nå skal vi ordne oss for å dra på finest awards, stresser en del nå siden vi er ganske IKKE i rute. . . Så i morgen skal jeg blogge med resten av bildene vi har tatt i dag ♥ Er så greit å være to bloggere på tur for da blir det alltid mye bilder! Ha en super kveld alle søte ♥

4 kommentarer
    1. Oj håret ditt er super vakkert!! Har du farget det? Er en stund siden jeg har vært innom bloggen din nå, men mener at det var mye lysere føre! Super fint i alle fall, og det er så klart du og 🙂
      Haa en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg