forlatt på gardermoen

I dag er virkelig ikke min dag.

I natt fikk jeg hele 10 timer med søvn, DET var godt det! Etter to dager med turbulente dager og lite søvn kjente jeg at batteriet nå er sånn halvveis ladet opp. Jeg og tante dro inn til Sandvika storsenter i 12-tiden for å se litt i butikkene og kjøpe oss smoothie på joe & the juice, flaks at tante liker smoothien deres like godt som meg! Jeg fikk kjøpt meg ny pengebok som jeg skal vise dere når jeg kommer hjem og tante spanderte på meg ting til en scrapbook jeg skal lage om litt ♥ Var veldig ivrig på håndarbeid før, men etter blogging og PC kom inn i bildet har det gått mer i teknologi enn håndarbeid de siste årene. . . Men skal bli morsomt å starte på det prosjektet!

Så etter å ha vandret litt inne på senteret gikk vi til togstasjonen hvor jeg skulle ta flytoget inn til Gardermoen. Tror dere ikke toget gikk RETT foran øynene på oss og noen minutter for tiden? Jo, det gjorde det. Så jeg rakk altså ikke toget. Krise nr 1. Men heldigvis kom det et nytt tog som jeg kunne ta inn til flyplassen! Hadde ikke all verden med tid på meg så det var bare å krysse fingrene for at jeg ikke ble så alt for sen. . . 

I korte trekk – SAS er ubrukelig på kundeservice. På grunn av at jeg var her “bare” 27-28 minutter før avgang kunne de ikke hjelpe meg, jeg fikk ikke være med flyet. Andre jeg kjenner har kommet like sent som meg, men likevel kommet med flyet. Jeg var her før de i det hele tatt hadde begynt å ta på pasasjerer. Jeg får ikke pengene mine tilbake. De hjalp meg ikke med å finne en løsning. De var frekke mot meg og rett og slett VELDIG lite serviceinnstilt. Jeg sto faktisk å gråt når de sa at jeg ikke fikk komme med på flyet og har brukt 2 timer på å gråte på flyplassen, føler meg mildt sagt veldig teit men men tårer fungerer tydeligvis ikke.

Så jeg måtte bestille meg en billett med norwegian som skulle gå nå 20.45 men ble innstilt først til 21.05 såå 21.15. Jeg kommer meg i alle fall hjem i dag da! Men ikke takket være SAS. Makan til dårlig service skal du lete lenge etter! En ting er i alle fall sikkert, jeg reiser ikke med SAS igjen med mindre det er super-krise, noe jeg aldri håper det blir. Så nå har jeg brukt 1300kr på å komme meg hjem til Nord-Norge.

Genser HER // Bukse HER // Jakke HER

Så jeg sitter altså her da, på Gardermoen på en restaurant. Har kjøpt meg mat som allerede er spist opp og har vært på flyplassen siden før halv 4. Flyet mitt skulle som sagt egentlig gå klokken 20.45 men med min flaks i dag har det blitt utsatt til 21.15, kan jo ikke forvente annet på en sånn dag som denne. Er det ingenting som kan gå på skinner? Men jeg kommer meg i alle fall hjem, selv om jeg har to timer med ventetid her. Det kunne helt sikkert vært verre. . .

Så bare i ren forargelse og forbannelse har jeg bestilt meg nye klær fra nelly. . . Som et lite plaster på såret, haha. Siden ingen i SAS vil tilby meg hjelp så gjør heldigvis nelly det! De har faktisk 25% på alt for tiden, vet ikke hvorfor men det gjorde ikke meg noe å få litt bedre priser, haha.

Cardigan HER // Genser HER // BH HER // Tskjorte HER // Genser HER

6 kommentarer
    1. Så sykt kjipt.. Håper du har kommet deg hjem og får slappet av i helga! du er forresten utrolig pen 🙂 Jeg får ikke 25% på nelly, trenger man en kode eller noe?

    2. Ja dem får det til og dem gjør som dem selv ønsker er ikke så mye vi kan gjøre med det. mista flye mitt pga at jeg ble stoppa i kontroll å dem ville ikke slippe meg så da gikk flye fra meg. men fikk heldigvis nytt fly da:) men håper du hadde det fint der nede uansett da, og du ser helt fantastisk ut på bilde<3 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg