liker bare ting hvis de er. . .

I går hentet noen treningsklær jeg hadde bestilt. Nike er mitt desidert favorittmerke når det kommer til treningsklær, bruker kun sko, t-skjorter og gensre fra nike når jeg trener. Og kun röhnisch sine tightser! Så denne gangen ble det en rosa t-skjorte og genser. Disse er verdens beste og jeg har allerede en genser i mørkere rosa, to t-skjorter i samme rosafarge og en sort t-skjorte. Jeg har ikke lyst til at alt av klær skal være rosa, men uansett hva jeg går inn for så blir handlekurven min bare rosa. Liker bare ting hvis de er rosa. . .? Men jeg har to tightser som har litt grønt og gult på seg da! Klapp på skulderen?

T-skjorte HER 

Genser HER

Også har jeg fått verdens beste bukse som jeg bestilte på nelly! Den er så sinnsykt deilig og ser i tillegg ganske ok ut til å være kosebukse. Kan kjøpes HER. Sitter allerede å vurderer å kjøpe enda en, haha. . . Den blir så flittig brukt at jeg såvidt har fått den ut av vaskemaskinen før den er på igjen!

Jeg har funnet meg en favorittsjokolade! Denne fra allevo er så sinnsykt god, og enda bedre ble den når jeg tenkte på at den er sunn. Det er nøtter i den også, noe som gjør den bedre enn de vanlige sjokoladebarene til for eksempel nutrilett. De er jo faktisk ikke SÅ gode uansett? Men nå har jeg i alle fall funnet meg en trofast følgesvenn, haha.

Jeg kom til April for ikke så veldig lenge siden og vi har laget oss en deilig fruktsalat! Jeg har ikke vært helt 100% i dag så frukt var egentlig det eneste jeg følte for å spise til “midddag”: Kjempegodt og kjempesunt! Om du ser bort fra vaniljesausen da, men hallo, man må da kose seg litt. Og man må i alle fall kose seg når man ikke føler seg helt i form!

Og til slutt noen bilder jeg ikke har postet fra Stockholm! Skulle virkelig ønske været fulgte med oss hjem, men den gang ei. . .

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg