lykkedagen

Visste du at i dag er den internasjonale lykkedagen? Jeg fikk vite det på jobb i dag men tenkte ikke noe særlig over det, hadde jeg lagt inn en innsats hadde jeg kanskje klart å være lykkelig hele dagen bare til ære for at det er lykkedagen! Haha neida. Men jeg tror vi mennesker generelt må bli flinkere til å være lykkelig og slutte å engste oss over ting, overanalysere og være bekymret. Jeg vet i alle fall at jeg er over gjennomsnittet god til det, og det kan ødelegge en ellers god dag. Hva er egentlig vitsen med å overanalysere hver eneste ting? Det eneste det fører med seg er irritasjon og negativitet. For når jeg gjør det kommer jeg alltid frem til det verste. . . Håper ikke jeg er den eneste, haha!


Men nok om det! Nå er jeg hos April og venter på å få servert mat, vi har vært å handlet inn til kyllingwok som hun står å lager as we speak. Det skal mildt sagt bli godt! Til maten skal vi se Erlend Elias søker lykken, haha har dere sett det programmet?? Om ikke så må dere søke det opp og se alle episodene, han er hysterisk morsom!

Koselig selskap tidligere, haha. April og jentene var ute i går, tror nok det ble litt mer enn planlagt på de fleste! Misunner henne ikke et eneste gram i dag og tenker egentlig bare at jeg er superglad for at det ikke var jeg som kastet meg på flaska i går. Man får som man fortjener!

Ellers har jeg vært å hentet enda en pakke fra nelly i dag! Bestilte meg jo klær i forrige uke da jeg var hos tante og onkel, og i dag kom endelig pakken. Som alltid hadde jeg glemt hva jeg bestilte, så ble en gledelig overraskelse å åpne pakken. Ble superfornøyd med alt! Er sjelden jeg blir misfornøyd med pakkene jeg får derfra, men det hender jo en og annen gang.

Denne bestilte jeg fordi jeg har fått for meg at jeg har alt for mange enkle gensre, altså at jeg eier alt for lite gensre med print eller mønster på. Og den var overraskende fin i virkeligheten! Bildene på nelly viker jo litt fra hvordan klærne egentlig ser ut, men denne ble jeg veldig fornøyd med. HER finner du den!

Denne genseren var såå godt! Superdeilig stoff og perfekt lengde. Jeg som er så lav kan jo ikke ha så alt for lange gensre. . . Denne kommer til å bli myyye brukt! Har allerede tatt den i bruk, haha. . . HER finner du den og den finnes i mange

Og endelig har jeg funnet den perfekte BHen! Har tenkt lenge på å kjøpe den men har aldri turt siden jeg ikke stoler heelt på undertøyet hos nelly. . . Trusene fra wonderland anbefaler jeg ikke! I alle fall, denne kommer tydeligvis i to modeller: super push up og t-shirt bra. Hvilken tror dere jeg klarte å bestille? Joda, super push up! Selv om jeg egentlig ikke trenger det var den sinnsykt behagelig og jeg må ha flere! Det er den nye favoritten min og HER kan den kjøpes. Skriv inn SPRING15 i kassen og du får 15% på alle varer, til og med søndag!

T-skjorte HER til 99kr og cardigan HER til 149kr. Elsket fargen på cardiganen! Mangler farger i klesskapet mitt har jeg funnet ut, så tenkte denne ville friske litt opp.

4 kommentarer
    1. Ååååh Herregud hvor pen du er, den gutten som får deg han vil også ha en lykkedag:) at det går ann sier jeg bare. Men uansett så hva den første genseren kjempe fin å den passa du:)

    2. Jeg får aldri svar… Noen av leserne her som kan tipse meg om hvordan jeg kan få til en date? 🙂 Pliiiiis?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg