herlige søndag

Jeg føler denne søndagen aldri vil ta slutt, den bare varer og varer og varer. . . Og lykken er å være sammen med (noe som føles som) 23 venninner, hvor 3 av dem utgjør 20 tilsammen. Støynivået er aldri tilnærmet null her i huset for å si det sånn! Men det går greit, de har pustepauser på et halvt minutt en gang i timen.(……..) Ellers nyter vi denne fine dagen med mimring nå som de fleste er samlet og gleden var stor for min del når jeg fant ut at Tarzan fikk på tv! Finfin søndag.

Det desidert beste med å ha en asiatisk venninne er at hun kan lage så sinnsykt god asiatisk mat! I dag ønsket jeg meg frityrstekt kyllingfileet fra kinarestauranten, men April kunne såklart diske opp med dette hjemme. I’M SO BLESSED! Haha. Greit å ha en venninne som er glad i å lage mat!

Hvis ikke dette ser ut som et herremåltid på en søndag, så vet ikke jeg. Det var HIMMELSK

Det beste med søndager er at man har all tid i verden til å gjøre unna litt søndagsshopping! Og siden nelly har 15% på alt av klær var det plutselig litt mer akseptabelt å klikke hjem noen nye plagg. Så her er det som fikk komme hjem til meg i dag! Det var visst supertilbud på BHer, kun 60kr for mange! Så da ble det litt nytt undertøy, man kan jo aldri få for mye av det. . . Am I right?

Hvit HER // Svart HER // Oransj HER

I loooove peplum! Den svarte tror jeg faktisk jeg skal bruke i bursdagen til noen venninner som er om 3-4 helger.

Rosa HER // Svart HER

5 kommentarer

Siste innlegg