overrasker meg selv

Reklamelinker

God kveld ♥ I dag har jeg ikke vært på pcen en eneste gang etter jobb. Jeg dro rett hjem, skiftet og dro en tur til byen. Så var jeg litt sammen med Mariell og April før jeg dro til Sandra! Sandra skal faktisk ha baby etter sommeren og jeg gleder meg såå mye til å se den lille røveren. Har blitt litt babysyk og allerede kjøpt inn babyklær til henne, hehe. . . Det er jo så morsomt med bittesmå klær – og jeg jobber jo på en plass hvor vi selger babyklær. Da faller det litt naturlig for meg å handle litt! Blir morsomt å pludre med en liten nyfødt i august, hvem trenger vel å få barn selv når venninnene får det? Passer meg ypperlig!

Nå sitter jeg som et slakt å ser på Gossip Girl etter å ha vasket kjøkkenet og gangen hjemme. Ja jeg har faktisk VASKET, overrasket ikke bare meg selv men sikkert pappa også når han kommer hjem og ser det. Og det verste av alt? Det var litt morsomt. . . Litt. Nå er det bare å få orden på rommet mitt som jeg egentlig skulle gjøre i dag. Jeg har en ting for å forskyve absolutt alt, så mulig rommet mitt må vente til i morgen (neste uke).

Genser HER fra nelly

Også var jeg på posten i dag og hentet en pakke fra nelly, jeg bestilte nemlig et duftelys (haha sær som jeg er bestilte jeg det, og kun det) fra Voluspa! Jeg har hørt veldig mye bra om disse lysene, og boksen lyset er i er jo kjempefin pynt bare i seg selv, så siden de har begynt å selge det på nelly ble jeg så fristet at jeg slo til. Duften jeg valgte heter crème de peche og dufter fersken, nektarin og vanilje. Jeg har enda ikke tent det men det lukter HIMMELSK! Du kan kjøpe lik størrelse som meg HER og den minste HER.

1 kommentar
    1. Har aldri vært noe gla i og lese blogg, men syns det har blitt litt gøy å følge noen og lese litt om dem:) Og du ble jo veldig fin på håre også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg