lite innholdsrik

reklamelinker

God helg alle søte! I dag har vært en utrolig lang dag for min del, og den startet allerede klokken 7 i morges. Dro på jobb klokken 8, hjem halv 3 og på jobb igjen klokken 4. Hvordan kan jeg enda ha energi?? Det er det store spørsmålet mitt, haha. Men beina mine er helt gåen da, det verker og gjør vondt bare å sitte i ro. Er det min flaks at det alltid er beina jeg skal bli plaget med? Hvorfor ikke en arm eller en finger liksom, haha. . .

Jeg har i alle fall vært hjemme i hele kveld og ikke gjort noe som helst, noe som har vært kjedelig. Og lite innholdsrikt. Men jeg har sett på nelly i noen timer nå hvertfall, har såå lyst til å shoppe men så tar jeg heldigvis til fornuft rett for jeg klikker noe hjem, haha. Har fått tre pakker denne måneden, så vil tro jeg har brukt opp shoppingkvoten min! Fikk faktisk en pakke i dag som jeg skal vise dere, men det blir ikke riktig enda. Er ikke helt sikker på hva jeg synes om alt. . .

Grå kjole HER // Hvit kjole HER // Peplumjumpsuit HER // Blå kjole HER // Svart kjole HER // Playsuit HER

Genser HER // Peplumgenser HER // Rosa cardigan HER // Grå cardigan HER // Genser med leopardprint HER // Genser HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg